Gå til innhold

God Tirsdags morgen!!! :o)

Anbefalte innlegg

For en strålende dag, jeg har sovet godt, spist god frokost og nå skal jeg snart avgårde på jobb!!

Huset vasket jeg i går, så alt er helt strøkent rundt meg, deilig!!

Ellers blir det hjemmekveld i kveld, med tv og bim.

Hva med dere andre jenter??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10406665-god-tirsdags-morgen-o/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Godt å se at det er flere som er oppe tidlig her inne, hehe!

Jeg har vært oppe en god stund, spist frokost og strikket litt. Skal møte en venninne senere på cafe. og så er jeg faktisk usikker på hva jeg skal, men ett eller annet dukker nok opp.

Elsker nyvasket hus, men jeg har støv på hjernen og vasker hjemme to ganger i uken. pluss ekstra støvtørk innimellom :P

Godt å høre Tussa at humøret ditt er strålende..........

Jeg sitter med bim,sendt 2 jenter på skolen og skal snart sende av gårde sistemann.

Sitter fortsatt med morgenkåpen og selvstrikkede tøffler..........hehe........

Spist 1 hjemmbaket horn( baket i går til jenten kom fra skolen) og en kopp te.......

Deilig.

Solen skinner,og jeg skal ut å handle en bursdagsgave, få sendt den og hjem igjen.

Skal strikke videre på ponchoen til minste jenta. Største har fått med votter og pannebånd som tilbehør.

Skal på fotballkamp med minsten i ettermiddag, så er går det sin vante gang:-)))

dagen har vært fin så langt, var skikkelig uthvilt da jeg våkna i armene til min kjære i morges:) i går kveld hadde vi siinnsykt bra sex, første gang jeg virkelig har hatt lyst på over en måned! så i dag føler jeg meg som superwoman;)

dessuten hadde vi kjøpt ny dusjsåpe i går, som jeg dusja med i morges og når jeg kom på skolen hadde vi plutselig ikke lærer første økta, så vi sitter enda å spiser frokost og sjabber:-)

i dag har jeg masse lekser, men jeg er ikke så sosial av meg om dagen alikevel så det går fint! dessuten skal jeg bake rullekake til kjæresten min, fordi det er det eneste jeg kan bake og han er så glad i kake!

God morgen:o)

Etter en dag i går med vonde kynnere for den minste bevegelse og altfor aktiv baby var det godt å få sove i natt..både jeg og baby fant etterhvert nattero av sambo som så den "hoppende" magen min og begynte å synge gamle nattasanger, håper dette funker når prinsessa kommer ut og;o)

I dag skal jeg ikke så mye, slappe av og styre her hjemme før vi får besøk av malern(krysser fingrene for at lommeboka ikke besviiiimer) og så bærer det til kveldsmøte på HiO i parlamentsmøte..kjenner at "kampånden" for skolen ikke er helt som før når permisjonstankene kommer..

Ha en strålende sol-dag alle sammen!!

God morgen Tussa!

nettopp stått opp, spiser frokost og bimmer..

skal på Ikea snart med samboer, har kjøpt større leilighet som vi overtar i morgen, da må vi ha masse nytt:)

Fysioterapi etter det igjen, få knadd opp bekkenløsning... Håper det hjelper!

Du får ha en fortsatt strålende dag:)

Annonse

Hei! For et koselig innlegg :-)

Selv sto jeg opp litt for sent i dag og hadde 20 minutter på meg til å gjøre meg klar før jeg måtte gå til bussen. Litt stressete start, altså, men når jeg først kom meg på jobb var alt i orden. Ser ut til å bli en fin arbeidsdag sammen med gode kolleger!

Når jeg kommer hjem blir det middagslaging og sannsynligvis noe klesvask, så er det barne-tv sammen med lillemann på 4 og etter det forbereding av bading og deretter kveldsmat til ham. Bruker egentlig litt for lite tid på meg selv, når jeg tenker meg om...

Gleder meg til alle de gode TV-programmene i kveld, så blir nok sittende klistret noen timer etter at lillegutt er i seng!

Hei hei, alle sammen!

Litt treg i dag, nettopp stått opp og fått i meg havregrøt til frokost.

Tilbrakte store deler av natten ventende på en hard sofa på KK, fordi jeg var plaget med MYE kvalme og oppkast i går i tillegg til at småen i magen var lite aktiv...

Så kom hjem kl. 05.15, skrudde telefonen helt av, og plantet meg godt under dyna.

Heldigvis gikk alt bra i natt, alt står bra til med den lille, utenom at hun som tok UL mente den kanskje var litt liten... Så skal visst inn igjen på en kontroll på fredag. Skummelt... :S

Men ser heldigvis ut som om jeg får en mye bedre dag i dag! Solen skinner, jeg har sovet utolig godt de timene jeg fikk sove, og føler meg helt i toppform!

Her skal det i første omgang slappes av og spises slik at jeg får i meg nok mat. Senere kommer mamma, Da skal vi på shopping!! Har nettopp flyttet inn i nyoppusset hus, så er så mye som må fikses og ordnes :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...