Gå til innhold

Når man prøver å bli gravid synes jeg

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Uff, ikke gøy å bli lurt! Men når Magnus skal bli storebror - kan du jo lage en genser med teksten "Jeg skal bli storebror!". Morsom måte å fortelle det på:) Fant tipset og en link på en annen side her:

http://www.spreadshirt.net/no/NO/Design-t-skjorter/Designer-59/

Å - kan "sympatikjenne" skuffelsen din. Sukk. Ikke noe særlig å vente sånn nei. Jeg kan "alt" om prøving, eggløsning, temperatursykluser etc - you name it. Gikk nemlig 1,5 år fra jeg sluttet på p-pillen før jeg ble gravid med nr. 1. Da vi bestemte oss for å bli gravide igjen, regnet jeg med det skulle ta likelang tid, så jeg rigget meg til med skjema, bøker, ELtester etc - men tror du ikke at da ble jeg jammen gravid så og si med en gang!!!

Får håpe for deres del at det klaffer snart. På en måte synes jeg dere er steingale som går igang så fort ( forstå meg rett! ;-) ), og på en annen måte kjenner jeg lysten selv på en til - og synes dere er heldige som går for en til så snart. Kommer til å bli kos å følge med deg under graviditeten også, det gleder jeg meg til! :-) Regner med du snart er gravid da ;-)

Jeg synes også syklusen burde vært feks 10 dager, så hadde man ikke trengt å EL-teste og vente og lure så lenge;)

Vi har så smått begynt å prøve på nr 2, men jeg vet ikke om syklusen min er til å stole på enda...

Måtte bookmark´e internettadressen du hadde, det var jo en kjempeidé å fortelle omgivelsene på den måten! Kanskje og forhåpentligvis kan vi stjele idéen din:)

Jupp, har alt tenkt å si det på den måten :-) Har i grunn lyst å bestille genser alt, men i stor str. så han ikke vokser ut av den før jeg blir gravid da hehe

Steingal, ja vi er vel litt det. Men har funnet ut at om vi bare vinner i lotto og slutter helt med å sove så går det helt fint!! hihi

Neida, tror det skal gå bra jeg. Har alltid hatt lyst på to tette, og magnuspappan vil ha så fort som mulig, for han har begynt å blir gaaaammel synes han!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...