Gå til innhold

kan noen svare meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har vært på ultralyd i dag og er 5+3 og hjertet slo.men det jeg lurer på er det noen som har hatt SA etter de har sett hjertet slå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trodde ikke man kunne se hjerte slå så tidlig... Men for å svare deg: Ja, det kan fortsatt gå galt. Har venninner som har mistet i både uke 9, 10, 15 og 16 - selv om hjertet banket på tidlig UL.

Skrevet

Hun er i sin 6.sv.skapsuke, og det er da hjertet begynner å slå.

Skrevet

Ikke skrem deg selv med slike spørsmål og tanker...

jg tenkte også møe på det de første mnd`ene..for og si det sånn!!Det ødelagde de første mnd mine:(

Tenk posetivt,lev som normalt og kos deg:)

Skrevet

hei du - man kan velge to måter å tenke på:

1. det kan gå galt

2. det kan så fort gå godt.

Joda miste lille spire kan man, og vi er nok mange som har opplevd det, men løft ditt hode du vakre gravide kvinne, det går helst bra!

Lykke til!

Skrevet

det som er er jo det at jeg har så forferdelige smerter i ryggen så jeg blir helt øm i magen. dette er mitt 3 barn og har ikke hatt så vondt med de andre. jeg vet jeg ikke skal tenke sånn prøver så godt jeg kan men det er ikke så lett..

Skrevet

Sjansen for spontanabort minsker mye når man oppdager hjertelyd, nettopp fordi det at hjertet slår indikerer at det er liv laga :)

Har du vondt i ryggen, hvil mye, bær riktig. Jeg venter og nr 3 og må si kroppen har mer "vondter" denne gangen, og blir mer sliten.

Lykke til !

Skrevet

Vil bare si at hjerte begynner å slå 25 dager etter unnfangelsen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...