Gå til innhold

Nystartet forum for privat egg/sæddonajon/adopsjon/shared parenting

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• 1 måned senere...

Ulempene er at du risikerer smitte av alskens sykdommer overført til både deg og et eventuelt barn, i tillegg til at du risikerer at denne fremmede mannen du velger å bruke til noe temmelig intimt plutselig står på døra og forlanger samvær med ungen, eller å ta over hovedomsorgen.

Jeg kan ikke tenke meg en eneste fordel med det.

• 2 uker senere...

Slike fora er veldig vanlig i USA og England. Der er det vanligere å benytte private egg/sæddonorer enn i Skandinavia. Der er det også vanligere å benytte surrogatmødre. Jeg tror det skyldes at det private marked har en større funksjon der enn her i Norge der alt er gjennomregulert.

Annonse

Heisann!

Jeg er en mann i begynnelsen av 40 årene som nå har lyst til å bli pappa. Problemet er at jeg er singel...... På samme måte som kvinner har også menn lyst til å få barn, men vi kan ikke få noe sæd og dermed er saken løst. Jeg tror at barn også har behov for en far, selv om ikke mor og far bor sammen. Kanskje det er en kvinne der ute som også ønsker en far til sitt barn (ikke lesbisk), istedet for en reise til Danmark?? Jeg er en ressurssterk person fra Sør Norge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...