Gå til innhold

Tyveri av barnevogner

Anbefalte innlegg

Hei, er det noen av dere som låser barnevognene deres når de blir stående ubevoktet en stund på gaten? Er tyveri et problem, og trenger man sykkellås?

Har ny vogn som jo er verdt noen kroner og har tenkt på at man sikkert ikke får noe igjen på forsikringen hvis man ikke har låst vognen. Har ikke så mye erfaring. Hva tror dere?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10404528-tyveri-av-barnevogner/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor skal du sette igjen vogna ut på gata? Vogne koster jo en del så jeg ville ikke satt den igjen noen plass ut på gata men har vel aldri sett noen bruk sykkellås på den eller. Jeg har aldri hørt om vogn tyveri men det er jo altids noen som syns det er artig å ødelegge, bekke, eller bare være frekk. Jeg lar den stå utenfor huset våres men ellers så bruker jeg ikke å sette den igjen noen plasser.

I Bergen sentrum ser jeg stadig vogner med en sånn sykkellås vire hengende på. Det er nok folk som bor i bygård etc. som må sette vognen fra seg i gangen om natta etc.

Har hørt om vogner som har blitt borte, så om jeg hadde vært i den situasjonen at jeg måtte gå fra vogna hadde jeg låst den fast ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...