Gå til innhold

Nå er jeg dritt lei av å merke klær, hvilken tusj SITTER FAST da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

grrrrrrrrr har prøvd flere nå, men det funker dårlig om jeg skal merke klærne etter hver vask da... sånne strykepålapper har jeg ikke tenkt å prøve igjen for de detter av etter en liten stund, her vaskes det ofte! Om ikke noen har noen de kan garantere for at sitter fast mer enn i ett par mnd. da!!! :o)

Fortsetter under...

Skrevet

Du får kjøpt egne tekstiltusjer på bokhandelen. Geniale og mye lettere enn disse strykelappene.

Skrevet

Jeg fikk en tusj av gubben som de bruker på jobben jeg (merker bildeler de skal bruke fra ene bilen til andre) og den SITTER vask etter vask år etter år.

Men husker jo itte nå hva den heter......

Skrevet

Har bare skrevet navnet hennes med vanlig kulepenn på vaskelappen jeg :) sitter fint fast det!

Skrevet

Vi har tekstiltusj og de holder lenge, har klær som er blitt vasket ukentlig i 1-2 år som fortsatt har navnet intakt.

Skrevet

da må du ha fått noen dårlige strykemerker, for her i huset har de aldri falt av...og vi vasker ofte.

Annonse

Skrevet

Kjøpte en 5 pk med tusjer på clas olson (en brun, grønn, blå, gul og rød), sitter godt de!

Skrevet

Gå på en bokhandel og spør etter tekstiltusj til merking.

Merket klær for tre år siden, og de er enda like godt merket etter sikkert 50 vask. bruker den til å merke ting også, som vannflasker og matboks, støvler og leker.

Skrevet

heheh nå er det jo så liten plass på de små nakkelappene da, må klippe av de andre for mini får eksem av de. Ellers vet jeg at kulepenn sitter, ser det foran på klærne når noen har tegnet litt på egenhånd.

Skrevet

jeg har kjøpt inn diverse ant tusjer som det har stått waterproof på og regnet med at de satt jeg da, men ok jeg får dra i bokhandelen!!!

Skrevet

Trenger ikke kjøpe tekstilpenn. Bruk penol 777. Den får du overalt. kan garantere at den sitter, og brukte bare den sist jeg merket tøy.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...