Gå til innhold

"Stille og rolig baby" eller "det-må-skje-noe/action og krevende baby"??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg må vel si at jeg har en ganske rolig og tålmodig liten gutt. Det sier ihvertfall alle som er sammen med ham. Han kan hyle fra seg og gaule i vei men kan også ligge lenge og bare leke, pludre og se rundt seg. Far og mor er ganske rolige mennesker så hadde vel vært litt merkelig hvis vi fikk en rakett ,-)

Sover ganske lite i løpet av dagen så er med på det meste, favoritten er å se når mor lager mat eller tømmer oppvaskemaskin. Lange vognturer kan bli litt kjedelige for ham men har blitt bedre nå som vi har sportsvogndelen på. Verdens søteste da selvfølgelig ,-)

Her må det skje noe hele tiden. Hun kan maks ligge 30 sekunder på gulver før hun begynner å sutre - hjelper ikke å underholde henne lenger heller. Sliiitsomt... Hun er ikke så veldig fysisk aktiv da, men kjeder seg lett og ELSKER å være ute og se på ting - særlig trær - de er umåtelig fasinerende. Så nå for tiden er det bare bæreselen som funker. Tror vi må skifte til sportsvogn snart...

Annonse

Lille Emma vel av den mer rolige sorten selv om hun liker oppmerksomhet så trenger hun ikke ha det hele tiden. Kan godt ligge å pludre for seg selv under babygymen. Har vippestol så hun følger med når jeg lager matog rydder og slikt. Nå har en venninne sydd en slik mei tai til meg så nå kan hun være med på mer for da får jeg to hender fri!! :)

"Midt i mellom" får jeg vel si. På en god dag er han veldig flink til å underholde seg selv. Andre ganger er han helt turbo, maser og krever selskap og underholdning hele tida - og det er ganske ofte:o))! Skal ikke bare være lett å være mor og far!

Lillegutt er også kjempefascinert av trær ,-) Og blader som faller av og blåser i vinden. Ellers er han mest opptatt av mennesker, sitter i sportsvognen og prøver å smile til alle på butikken. Kjempesøt da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...