Gå til innhold

Ketolysekuren


Evi18

Anbefalte innlegg

hei, er ei jente på 19 år som fekk ei liten jente 3 mai. om 1,5 mnd skal eg slutte å amme for då har ho fått mekla mi i 6 mnd så då vil eg begynne å slanke meg. er 170høy og veier ca 75 kg, kanskje litt under. eg trener daglig. mandag: spinning og mage/rygg-øvelser, tirsdag: mage/rygg, onsdag: aerobic og mage/rygg, torsdag: mage/rygg, fredag: spinning og mage/rygg og lørdag el søndag: aerobic og mage/rygg.. har bare holdt på med dette i 2 uker men har ikkje gått ned noe ennå. er eg heilt dum i huet viss eg begynner på ketolysekuren etter eg er ferdig med ammingen?;) vil bare ha litt fortgang i slankingen=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

 

Ketolysekuren passer best til de som trenger å gå ned mer enn 10 kilo, ut fra din høyde og vekt bør du ikke gå ned noe særlig i det hele tatt! Hvis jeg skulle gi deg råd tror jeg jeg ville anbefalt deg å amme MYE lenger, det er absolutt det beste for den lille jenta di, så lenge du har melk til henne, helst hele første leveår.

 

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når du trener så mye som du gjør nå, vil du legge på deg av musklene du bygger, samtidig som du tar av i fettreduksjon. dvs at vekten kan stå bom stille selv om du blir slankere. men du vil nok uansett ikke se noe resultat på 2 uker :) hold på en stund til, spis sunt, tren som du gjør, og drikk masse masse vann (vann er vanndrivende, og kanskje tar du av noen kg av den grunn?) sambo tok av 14 kg på 4 uker fordi han drakk masse masse vann :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...