Anonym bruker Skrevet 17. september 2007 #1 Skrevet 17. september 2007 Hei. jeg får akkurat to år mellom mine to.... Lurer på hva som lønner seg... Tvillingvogn-hvilke er bra?? eller bare søskenbrett??
lillingen blir storebror:)u 41 Skrevet 17. september 2007 #2 Skrevet 17. september 2007 jeg får 1 år og 5 mndr mellom mine, og lurer også på dette:)
Maja☆ Skrevet 17. september 2007 #3 Skrevet 17. september 2007 Jeg får også 1år og 5mnd mellom mine, så jeg lurer også
Solum Skrevet 17. september 2007 #4 Skrevet 17. september 2007 tror det blir individuelt, tenk på hvor mye du trenger å gå med begge to, og hvor velutviklet eldste er mht å gå. jeg har 1 år og 10 mnd mellom mine to og valgte å la eldstemann gå, i kombinasjon med la eldste mann bruke vogn med yngste i bæresæle. Gikk en del, men aldri veldig langt.I helgene var vi jo to voksne som kunne bruke to vogner. Jeg hadde pass til eldste. nå er de 2 og 4 og de bytter litt på vognen enda. Begge er glad i å gå og var raskt ut med å gå som små. Men kjenner flere som valgte tvillingvogn fordi de går mer og hadde begge hjemme samtidig - evt fordi eldstgemann ikke var så tidlig til å gå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå