Anonym bruker Skrevet 17. september 2007 #1 Skrevet 17. september 2007 jeg tok en test i dag, jeg tror den er negativ.. for jeg kunne ikke se noen strek på displayet.. men så er det jo rare meg som fikk for meg at jeg skulle åpne testen. ta den helt ut av den harde plastikken. og da var det en strek til helt lik den andre streken bare lengre nede samme farge og tykklese...... noen som har opplevd dette? eller kanskje har noen svar på om jeg er eller ikke..? takknemlig for alle svar...
Anonym bruker Skrevet 17. september 2007 #2 Skrevet 17. september 2007 Gjorde også det de første gangene e testet meg... Trodde masse rare ting i en periode!!Vent litt og ta noen flere tester. Ingen tester slo ann på meg før e var 5 uker på vei:)
Gjest Skrevet 17. september 2007 #3 Skrevet 17. september 2007 oki. men hadde du to streker på qr da.. som hadde samme farge og tykkelse... må bare spørre jeg selvom jeg føler meg ganske dum nå.. hehe
Lille`mor & lillebøll Skrevet 17. september 2007 #4 Skrevet 17. september 2007 ja,hadde det...Men dagen etter så viste den negativ. Kanskje du skulle tatt en tur te legen:) Da får du vite det nesten sikkert i hvertfall trenger ikke føle deg dum!!!! Siste gangen e testet meg gjorde jg det 4 ganger.....heheh!! 3 var posetive 1 neg....Løp til legen 15 min før det stengte på en fredag!!!Ville være helt sikker:)
Gjest Skrevet 17. september 2007 #5 Skrevet 17. september 2007 hadde du to streker.. et utenfor displayet? hva tror du?
Lille`mor & lillebøll Skrevet 17. september 2007 #6 Skrevet 17. september 2007 hadde en svak strek over den andre.....noen ganger kom den leeenge etter testen var ferdig. Du du blir litt panisk.. Har du ikke mulighet og komme deg til legen??? Eller i såfall vent en uke og ta 2 tester til.....1 på morraen og 1 på kvelden
Gjest Skrevet 17. september 2007 #7 Skrevet 17. september 2007 hehe... spurte noen av de som hadde testet negativt.. og de kunne ikke se noe på sine.. spurte oxo min vennine.. hun er gravid og hun har to... så jeg får vel bare krysse fingrene... hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå