Gå til innhold

Bekkenløsning...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvis du har det så kjenner du det, for å si det sånn. Du får skikkelig vondt i korsrygg, og ned i rumpa. Eller..jeg har iallefall det der, men tror du kan få det litt mer foran og.

Det låser seg helt.

Jeg kom meg ike opp av senga, sofaen eller noe..måtte ha hjelp av samboeren, og jeg gikk som ei gammel dame. Vondt å gå og alt..

Noe skikkelig herk, rett og slett.

Jeg har det ikke så kraftig, men kjenner at det "høgger" til i halebenet når jeg går. Også låser det seg av og til i korsryggen. Dette er verst når jeg er sliten. Noen ganger kan jeg og kjenne stikk og verk i skambenet, eller hva det nå heter=)

Annonse

jeg har fått bekkenlåsning- så og si samme symptomer, men går til kiropraktor og hun løsner det for meg:) er sykmeldt en uke nå(veldig deilig med noen dager fri kjenner jeg...), men så regner jeg med å være tilbake i full jobb hvertfall en god stund til.

Hei

Jeg hadde kraftig bekkenlåsning/løsning fra 5mnd. og til lenge etter fødsel sist jeg var gravid. Denne gangen startet det rundt 14-15 uker, symptomene er i korsryggen og halebeinetm etterhvert i lysken og symfysen. Jeg har nå hatt 3 kiropraktorbehandlinger og er så og si bra. Skal fortsettte med behandling hver 3 uke fram til fødsel. Det er helt utrlolig hvor bra jeg er nå. Kommet til uke 22 og er i full jobb. Sist ble jeg sykmeldt i uke 15, da var det ingen som fortalte meg om at kiropraktor kunne hjelpe. Anbefales!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...