Gå til innhold

Hvor mye jobber dere?

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg er 19+2 og jobber i en daglivarebutikk. Før jobbet jeg ca 8 timer, 5 - 6 dager i uka. Nå jobber jeg ca 7 timer i 5 dager i uka. Blir så innmari fort sliten og kroppen verker når jeg endelig er ferdig på jobb.

Hvor langt er dere på vei og hvor mye jobber dere? Jobber dere mindre nå enn før?

Blir dere fort slitene og trøtte?

Har forresten begynt å kjenne så sterke spark at det sees utenpå magen :D deilig å kjenne liv uten å måtte konsentrere seg =D måtte bare si det ;D hehe.

Lykke til alle sammen=D

Klem,klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10402059-hvor-mye-jobber-dere/
Del på andre sider

Fortsetter under...

JObber fra 8-16 mandag-onsdag, og kun 45 min på torsdag. Mye kveldsarbied i forb med lærerjobb(80%). Studerer hver fredag siden jeg er fulltidsstudent også.

Så det blir noen timer i uka.. men kroppen min synger på siste verset nå.. Regenr med jeg jobber til høstferien, så gir jeg meg..

Jobber i butikk, men har fått tilpasset slik at jeg har endel kontorjobb. Fortsatt i 100% jobb, men begynner og kjenne at det blir tungt.

Fortsetter hvertfall til rundt okt/nov, så får vi se.

Er 21 uker på vei.

Annonse

Jeg er fulltidsstudent, og det har både sine fordeler og ulemper... fordelen er svært fleksible dager - kan legge opp løpet mye selv. Men ulempen er jo at arbeidet uansett må innleveres en gang og hvis jeg tar fri ender jeg opp med enten å stryke eller å måtte utsette til etter babyen kommer. Så i realiteten er jeg mer effektiv nå enn før graviditeten, for å bli ferdig med så mange fag som mulig før det sier helt stopp. Er 19 uker i dag og har heldigvis vært i super form frem til nå. Lykkelig for det!

17+4 idag

Jobber turnus, 100% med 35,5 timer i uken. 2 helger på 16 uker.

Jobber akkurat like mye som før, selv om jeg er veldig tidlig kommet håper jeg å kunne fortsette med det frem til nærmere jul i det minste.

jeg er 20+5 i dag og jobber full tid som frisør. ganske sliten etter en hel dag på jobb, mest pga hovne bein. må nok bli litt mindre timer etterhvert, men for ikke å miste for mange kunder må jg også jobbe mest mulig. dessuten trives jg, og tror d hadde blitt kjempe kjedelig å ikke skulle jobbet i d hele tatt. så her r d bare å kaste bena på en stol så snart d er en rolig stund. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...