Gå til innhold

Flere som er/blir sykemeldt?

Anbefalte innlegg

Jeg skal til legen på torsdag, og da sykemelder jeg meg nok. Bekkenet har vært så vondt i dag at jeg har hatt mest lyst til å ligge sammnkrøllet på sofaen i gråt.. (ikke bare å gjøre det heller med 4-åring hjemme)

Det er stooor mangel på mattelærere her i byen jeg jobber, og nå er det allerede 2 stillinger som ikek er dekt opp på min arbeidsplass.. det smerter meg å måtte øke dette til 3 stillinger.. Men akkurat nå MÅ jeg tenke på meg selv..

Flere som er eller blir sykemeldt i nærmeste fremtid her?

Er dessuten bare i min 19. uke..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10401945-flere-som-erblir-sykemeldt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff ja, jeg er sykmeldt 40%...

Har også bekkeløsning, og som førskolelærer var det bare å innse at 100%-stilling ble i meste laget. Alle ser vel for seg å jobbe mest og lengst mulig, men denne tiden får man aldri igjen, og vi må bare tenke på oss selv!

Jeg har begynt med bassengtrening, så jeg håper det vil hjelpe.

Jeg er sykemeldt 70% pga kvalme og oppkast. Gikk opp fra 50% til 70% nå fordi legen var litt bekymra. Jeg legger ikke på meg og får ikke nok hvile. Så nå skal jeg jobbe 4 timer noen dager og så ha 2 dager fri som legen mente kun skal brukes til spising og soving.

Men det er jo ikke så lett å spise når man ikke klarer å holde på maten :) Har ikke spist et normalt måltid siden juni

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...