Gjest Skrevet 17. september 2007 #1 Skrevet 17. september 2007 Jeg har ingen stor familie, jeg foretrekker å ha få men nære venner, jeg har ingen utdannelse eller jobb, jeg har ingen mann som elsker meg, jeg er ikke rik eller har ett stort talent,... men jeg er rik.. for jeg har en familie som støtter meg, venner jeg vet er ekte, jeg vet hvem jeg er og forestiller meg ikke, jeg har kjempet meg gjennom mange sorger og båret byrder meg hodet hevet, stått støtt gjennom stormene i livet mitt.. for det jeg har er en sønn som jeg elsker høyere enn alt annet som bringer livet mitt større glede enn jeg noensinne har opplevd før.. jeg har en trygg og god og varm kjærlighet i hjertet mitt fordi han er hjertet mitt.. jeg har ikke alt det jeg kunne ønsket meg, eller strebet etter, jeg har ikke fått drømmene mine oppfylt... men jeg har håp og drømmer og jeg elsker.. folk tror og mener om meg, dømmer meg eller ser ned på meg eller tenker sitt om alt jeg har gjort i livet mitt.. men jeg har en kjærlighet i livet ingen kan frata meg eller ødelegge, ingen kan fortelle meg at den er feil eller fortelle meg hvordan den skal være... jeg har en juvel i livet mitt som veier opp for alle verdens rikdommer.. jeg elsker deg lucas.. jeg er velsignet med kjærlighet for jeg er mamma og jeg elsker så inderlig.. ja, jeg er sannelig rik...for jeg har min lille familie,mine nære venner,jeg er meg selv hundre prosent på godt og vondt og mest av alt fordi jeg har deg!<3
ღFiskenogPrinsessa2007ღ Skrevet 17. september 2007 #2 Skrevet 17. september 2007 med hormoner i høyspinn, så kom det en tåre der ja!! Nydelig, skjønner ikke hvor du tar det fra!!
Gjest Skrevet 17. september 2007 #3 Skrevet 17. september 2007 nååwh:D søt du er:) nei det kommer fra den ulldotten som er i skyene for tia, populær kalt hodet:P hihi neida, vet ikke, det bare kommer:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå