Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det så mange som spontan aborterer som det høres ut som her?

Jeg er i dag 4+4 og sitter etter å ha lest en del her inne på inleggene og føler at jeg ikke bør glede meg i det hele tatt før jeg er i minst uke 12!

Finnes det noen som ikke har SA bak seg her? Kom med litt postitive historier a :)

Er det noen som har no tall på hvor mange det går bra med by the way?

Jeg spiller håndball, og lurer på om det er riktig å slutte med en gang..? Noen som har noen meninger her?

Og hvis jeg i så fall må ta pause, så må jeg jo nesten fortelle det - og det er jo dumt hvis det ikek skulle gå bra..

Ååååå, så mange spørsmål som svirrer rundt i hue mitt akruatt nå!

Hjelp!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei:-) ja det er mange som mister, MEN du må huske at her inne er det kanskje 10.000 brukere og når man tenker over hvor mange som er gravide er det jo få i forhold som mister, selvom det kan se ut som det er mange.

Ang. hånballe... der tror jeg faktisk jeg hadde tatt en pause. ikke fordi det er farlig å trene under svangerskapet, men sjansen for fall og en albue i magen er jo der. Men det er jo noe du må bestemme selv:-)

lykke til hvertfall

Skrevet

Hvis du går på skravlesiden, så er det et innlegg der hvor mange som ikke har mistet har skrevet under... Den roa ned meg litt:) tror du må tilbake ca 4 side...

Skrevet

Det jeg har lest meg til er at i uke 5-8 er det 85% sjanse for at det skal gå bra. Det betyr jo at det i hovedsak går bra! Og hvis det ikke går bra så er det jo en grunn for det, embryo/foster er ikke levedyktig.

Jeg har også hørt at for en kvinne er sjansen å en gang oppleve MA/SA 30% - men mange av disse kan jo være mistet før man engang tester positivt.

Det er jo som allegodetingER3 sier - det er mange gravide og få som mister. Men det er veldig sannsynlig at mange som mister skriver om det. Derfor blir det mye større fokus på det å miste enn det å beholde.

Jeg er 6+1 idag, og er hver dag takknemmelig for det går bra. Tar en dag av gangen :) Ikke fokuser på noe negativt, da blir det bare kjipt å leve. Dette skal være en fantastisk tid å gå igjennom(til tross for kvalme og vondt), det skjer et mirakel i våre kropper.

Jeg har selv stoppet litt sport, bla jogging, fordi jeg er uggen og kvalm og sliten. Er isteden ute og går lange turer.

Lykke til!

PS - litt mere positivt inne på mai terminklubb, som jeg tror du også tilhører.

Skrevet

Jeg er første gang gravid å fant det ut for en uke siden, etter jeg begynte å se litt her på intenett har jeg fått litt hetta.... det føles som jeg må belage meg på at dette mest sansynlig ikke skal gå bra... det er en litt ekkel følelse og jeg syns tiden går utrolig sent men jeg venter på å komme i uke 12 så man kansje kan slappe litt av:) og ikke minst fortelle det til noen...

Skrevet

hei :)

eg har 2 svangerskap bak meg er i mitt 3. nå (uke 7) så langt ingen SA :) så med meg har det gått kjempe fint :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...