Gå til innhold

Nytt treff i Sandnes 2/10 kl. 19:00 påmelding!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da synes jeg det var på tide med et nytt treff i Sandnes. Var sist på Alletiders i Sandnes. Kjempe koselig plass. Håper mangen melder seg på :-) Alletiders 2/10 kl 19:00

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ååå, nå trodde jeg at jeg kunne siden jeg har ferie denne uken- men akk nei.

Er opptatt denne ene kvelden- men regner med det blir endel treff videre utover høsten i Sandnes mens jeg er gravid, er bare 17+2 idag.

Skal se hva jeg kan gjøre, men ellers kommer jeg sterkere tilbake.

Skrevet

Hei der! Kunne godt tenke meg å komme. Er det mange som har meldt seg på?

Skrevet

Nå er vi to. Men vet at det er 3 andre som også kanskje kommer. (som var på sist treff) ;-)

Skrevet

kjekt! Da ses vi kanskje på tirsdag 02.10.07 kl 19

Skrevet

Det hørres bra ut :-)

Skrevet

Hyggelig da er vi 4 :-)

Skrevet

Dytter :-)

Skrevet

halloen, monica=)

christine her, sa t deg i går at eg ville ver me men må på møde me jobben kl 7 på tirsdag:(

Skrevet

Hei Monica... helt ny her på Bim jeg... er i uke 23 da.. men tok meg litt tid å finne frem til bim sidene:)

På bim.treffene... er det i alle alder ? Jeg er 21 da.. føler meg så mye yngre enn alle..:(:) men hadde jo vært koselig treffe andre som er i samme situasjon..:)

Er det mange som har meldt seg på?

Skrevet

Hei Miss_L vi er nå fire som har meldt seg på. Jeg er 20 år og er i uke 20. Men vi er i alle aldre. Noen er førstegangsfødende og noen har barn fra før. Hadde vært veldig gøy hvis du kommer.

Monica

Skrevet

hei Christine, har jobb heila helgå så derfor har eg isje sitt innlegget ditt. Meg og deg kan jo møtast igjen en aen dag. Bare å senda melding .Snakkes

Monica

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...