susemor666 Skrevet 17. september 2007 #1 Skrevet 17. september 2007 På butikken nå kjøpte jeg mandariner ( kanskje det er clementiner), mene i såfall........ DE ER KJEMPEGODE OG SØTE... jeg har helt dilla på dem.
Anonym bruker Skrevet 17. september 2007 #2 Skrevet 17. september 2007 da har du faktisk mest sansynlig mangel på c-vitaminer:) litt morsomt det der:)
susemor666 Skrevet 17. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 17. september 2007 veit du, det kan godt hende jeg har=) for jeg har aldri likt verken appelsinjuice, mandariner/clementiner. Vel, har spist mandariner/klementiner, men appelsiner og appelsinjuice har jeg ALDRI vært noe glad i. Men nå så.........glir rett ned=) godt er det. Mne i 1. svangerskapet spøy jeg av det.
ambumamma Skrevet 17. september 2007 #4 Skrevet 17. september 2007 kjøpte noen på butikken forrige uke men de var rett og slett ikke gode. kanskje jeg må ut å handle nye idag da :-) jeg eeelsker klementiner. og hvertfall dyppet i hockey pulver.. hehe det bør du pøve. er skikkelig godt:-)
susemor666 Skrevet 17. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 17. september 2007 Hockey pulver?! den var ny...... Men det må jeg prøve=) stilig
ambumamma Skrevet 17. september 2007 #6 Skrevet 17. september 2007 sitter og spiser det i denne stund. herlig :-) hjelper godt på kvalmen min også:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå