Anonym bruker Skrevet 17. september 2007 #1 Skrevet 17. september 2007 Har tenkt på Balder som mellomnavn, men har ikke peiling på navn som passer til. Vi har også vurdert å bruke Balder som hovednavn med ett annet navn som mellom navn, men det er ikke lett å finne navn som klinger bra til Balder. Noen som tar utfordringen:)
Anonym bruker Skrevet 17. september 2007 #2 Skrevet 17. september 2007 Balder Olai var det eneste jeg kom på i farta
Gjest Skrevet 17. september 2007 #3 Skrevet 17. september 2007 Tar ikke utfordringen... Balder står aller aller best alene! )
Vannmann35 Skrevet 17. september 2007 #4 Skrevet 17. september 2007 Balder Martius Balder Olai Balder Elias Det jeg kom på.... Navnet står nok best alene!
Grid Skrevet 19. september 2007 #5 Skrevet 19. september 2007 Enig... Balder står best alene, og er en av mine favoritter. Har nemlig en liten norrøn gutt i magen.
Anonym bruker Skrevet 19. september 2007 #6 Skrevet 19. september 2007 Balder er ett skikkelig tøft navn, syntes vi. og lille gutt passer veldig godt til navnet. Men vi syntes det hadde vært greit med ett til i tillfelle, ett som kanskje hadde vært greit å uttale på engelsk også. Tusen takk for alle forslag. Hørte om en som het Baldri/Balthri ( en finsk gutt), noen som hvet om dette er Balder på finsk? lykke til med den lille norrøne spiren i magen.Vi heier på Balder på han også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå