Gå til innhold

Formiddagstreff Picasso 20.9 Påmelding og info:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte vi kunne se om flere var ledige på dagtid - også var jeg litt utålmodig og hadde ikke lyst til å vente helt til den 27.9:-)

Jeg ser an hvor mange som evt kan bli med - og bestiller bord på navnet "bim" hvis det blir flere enn et par stykker. Håper vi ses:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg blir også med. Er blitt sykemeldt, så greit å ha litt å finne på :)

Skrevet

Jeg kan godt komme en halvtime før jeg så du også rekker en kopp før du må stikke? Hvis jeg er der halv tolv?

Skrevet

tror ikke jeg orker det ... litt sliten om dagen .. men om dere fortsatt er der når jeg er ferdig så stikker jeg bortom slik ca . 13.30 ??

Skrevet

Kan ta en tur innom rundt 1330... kan jo ta en titt for å se om dere fremdeles sitter der. Er sykemeldt 50 % så må nok en tur på jobb først :)

Skrevet

Jeg skal prøve å sitte så lenge jeg orker:-) Hadde vært hyggelig å se dere, Guccibaby og løvinnen:-) Stikk innom og se etter oss, håper vi ses.

Skrevet

Hmmm... Jeg troppet opp kl 12 idag jeg, men jeg ser jo nå at det var litt feil... Hehe... Jeg prøver igjen imorgen :) Vi ses da!

Skrevet

Være tålmodig nå:-) Vi ses i morra, hehe. PS Husk å bestille pent vær - det regner så masse nå!

Skrevet

PS; bestiller ikke bord siden vi bare blir 3-4 stykker. Men skal sitte med magen høyt så alle ser + si fra til betjening hvor jeg setter meg:-)

Skrevet

Været er tatt hånd om =) Solen skinner allerede... Hehe... Da ses vi imorgen, det blir hyggelig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...