LeNoAnMa Skrevet 17. september 2007 #1 Skrevet 17. september 2007 Er 10+2 idag, og de siste dagene tror jeg den berømte fiskehalen har vært en tur innom magen min. og noe bobling..Og litt leamus:) Er 2 gangs, men syns jo detta var litt tidlig. Har ikke fått no antydning til mage engang... Noen som har kjent bevegelse så tidlig med nummer 2????
2prinsesserogbim Skrevet 17. september 2007 #2 Skrevet 17. september 2007 jeg kjente bevegelser i uke 12 me jenta mi... og jeg har ei venninne som nå går med 2 mann og hun kjente det veldi tidli nå, mye tidligere enn med første..
Mamsen med lillemor i magen Skrevet 17. september 2007 #3 Skrevet 17. september 2007 Hei. Jeg venter også nr 2 i april, og kan kjenne bevegelser alt nå. er i uke 11. Sønnen vår er bare 9 mnd, så det er ikke så lenge siden livmoren min var i bruk. JM mente det kanskje var derfor jeg kunne kjenne bevegelser alt nå
LeNoAnMa Skrevet 17. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 17. september 2007 Har en sønn på et 13 måneder, så kanskje det er sånn i mitt tilfelle også... Syns jo det er veldig kos å kjenne det så tidlig da, så føler meg litt heldig:) Går jo alltid å venter på bevegelsene og sparka...
Mamsen med lillemor i magen Skrevet 17. september 2007 #5 Skrevet 17. september 2007 Ja, hehe. Godt å kjenne at det er liv der inne så tidlig som mulig. Føler meg ellers ikke gravid.
nieIDA *med nr 4 e FØDEKLAR* Skrevet 18. september 2007 #6 Skrevet 18. september 2007 jeg er i uke 12 og har kjent i et par uker svak bobling i magen, i går kom et svakt, svakt, men svært tydelig lite dunk i magen... er min tredje og kjente tidlig med de to første og =)
Linn-pinn05.04.08*fødeklar* Skrevet 18. september 2007 #7 Skrevet 18. september 2007 Jeg er i uke 11, det er mitt første barn. Jeg har de siste dagene tidvis kjent en sånn leamus-aktig bevegelse/følelse i magen/underlivet, men har ingen smerter relatert til denne følelsen. Er det normalt, og hva kan det isåfall være? Kjennes litt merkelig ut. Setter stor pris på svar :-) Er det mulig å kjenne bevegelse så tidlig, det virker nesten litt for godt til å være sant -og særlig når man ikke vet hva man skal kjenne etter :-D
Anonym bruker Skrevet 18. september 2007 #8 Skrevet 18. september 2007 hei.. d kan jo hende du bare kjenner leamus ( slik som med en muskel som rister), og at det ikke egenltlig er babyen som rører på seg. jeg har også en del rykninger i magen, og den er oppblåst..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå