Gå til innhold

Tror jeg kjenner bevegelser, er det mulig tro???


LeNoAnMa

Anbefalte innlegg

Er 10+2 idag, og de siste dagene tror jeg den berømte fiskehalen har vært en tur innom magen min. og noe bobling..Og litt leamus:) Er 2 gangs, men syns jo detta var litt tidlig. Har ikke fått no antydning til mage engang... Noen som har kjent bevegelse så tidlig med nummer 2????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg kjente bevegelser i uke 12 me jenta mi... og jeg har ei venninne som nå går med 2 mann og hun kjente det veldi tidli nå, mye tidligere enn med første..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg venter også nr 2 i april, og kan kjenne bevegelser alt nå. er i uke 11. Sønnen vår er bare 9 mnd, så det er ikke så lenge siden livmoren min var i bruk. JM mente det kanskje var derfor jeg kunne kjenne bevegelser alt nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en sønn på et 13 måneder, så kanskje det er sånn i mitt tilfelle også... Syns jo det er veldig kos å kjenne det så tidlig da, så føler meg litt heldig:) Går jo alltid å venter på bevegelsene og sparka...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hehe. Godt å kjenne at det er liv der inne så tidlig som mulig. Føler meg ellers ikke gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er i uke 12 og har kjent i et par uker svak bobling i magen, i går kom et svakt, svakt, men svært tydelig lite dunk i magen... er min tredje og kjente tidlig med de to første og =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er i uke 11, det er mitt første barn. Jeg har de siste dagene tidvis kjent en sånn leamus-aktig bevegelse/følelse i magen/underlivet, men har ingen smerter relatert til denne følelsen. Er det normalt, og hva kan det isåfall være? Kjennes litt merkelig ut. Setter stor pris på svar :-)

Er det mulig å kjenne bevegelse så tidlig, det virker nesten litt for godt til å være sant -og særlig når man ikke vet hva man skal kjenne etter

:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei..

 

d kan jo hende du bare kjenner leamus ( slik som med en muskel som rister), og at det ikke egenltlig er babyen som rører på seg. jeg har også en del rykninger i magen, og den er oppblåst..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...