Gå til innhold

ultralyd i uke 9

mammagull&prinsessa_i_magen

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei jeg skal til gyn til torsdag da er jeg akkurat i uke 9.

hva kan han se så tidlig?

også sambo har lyst å være med, det er vel ikke noe problem det, eller??

grunnen for at jeg skal inn på ultralyd så tidlig er pga henvisning fra legen siden jeg mistet forige gang og de har lyst å følge meg opp litt mer denne gang.

håper noen kan svare godt på disse spørsmålene.

på forhånd takk!

klem cathrines86

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Jeg har vært til ul to ganger nå i uke 7 pga kraftige blødninger. Du kan antagelig se hjertet som banker. Mannen min var med, det var godt, han stod bare oppe ved hodet mitt og holdt på meg og fikk også være med og se på sjermen.

Lykke til.

Skrevet

Jeg var på UL i uke 8+ 3 å vi kunne se et hjerte som banket, kropp, hode, armer og ben :-)

Det er ingen problem at mannen er med, jeg hadde min med meg.

Skrevet

bilde på profilen min me ul bilde fra uke 10....ser tydlig at der er en bebis,så fik vi høre hjertelyden og målte pulsen=)))) kjempe spennende..

min mann var med,så det kan din mann og heilt sikkert=)))

Skrevet

kan man finne termin på en tidlig ul?

og er det en utvendig ul?

Skrevet

hei anonym

godt spørsmål!

kan de finne ut termin påultralyd når jeg er i uke 9 og er det nå innvendig eller utvendig ultralyd!!!???

Skrevet

De angir en termin på tidlig UL, men den er som regel feil og som regel gir de termin før man egentlig har. Det er iallefall min erfaring.

Utvendig UL er når de tar apparatet på magen.

Innvendig da må de inn vis skjeden for å se babyen.

Tidlig UL er innvendig UL.

Tror ikke de kan ta utvendig før etter uke 13 eller no sånt.

Skrevet

hei og takk for svar! når gleder jeg meg mer enn istad når jeg snakket med gyn og fikk timen!!

godt å ha dere her å spørre!!!

Skrevet

Anonym:

De setter ikke termin, men de anslår hvor langt du er på vei etter størrelsen på fostret. Jeg fikk høre at jeg ver mer 11+5 enn 10+5 f.eks. ergo kan man gå inn på babyverden og legge inn det og da får man en slags termin å holde seg til hvis man har lange eller ustabile sykluser. Legen må anslå hvor langt du er på vei så de har noe å forholde seg til i forhold til den ordinære UL.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...