Gå til innhold

når hjertet ikke slår, og "sekken" fosteret er inni, er 9 mm...

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

og du, Antilopesvin; når fosteret er 11 mm skal du være i uke 9 du da?? det er i alle fall d som står i bøkene jeg leser her... uke 7: fosterets mål: 9-14 mm... hmmm?? er det feil det da?? uke 9: fosterets mål: 23-32 mm (disse målene er CRL mål)................????

Annonse

ja, det måtte vel vært sånn at antilopesvin var +2 uker i forhold til barnet...det er det jo med alle...men høres litt rart ut likevel... jeg leste i den svangerskapsboka alle får av jordmor eller lege, å der står d jo standardmål for vekst, alle vokser jo likt ganske lenge.. å målene antilopesvin sa hun hadde i uke 9, stemmer ikke med det som står i boka... men selvsagt, det kan vel være unntak her også da. . hmm.. dette var rart !

Den boken har ikke jeg fått:( Må spørre neste gang jeg skal dit.

Jeg skjønner ikke en meter av dette her assa, men skal skrive igjen når jeg har vært på ny ul 3.oktober å se hva hun sier da om hvor langt jeg er på vei og størrelsen på fosteret.

Hvor langt er du på vei å sånn?

jeg visste jeg ikke. har aldri lest om de målene. han gynekologen sa jeg var7+5 og fosteret var 5+5. men da jeg fikk svar på dna testen kunne det vært umulig. fordi jeg hadde sex den 1 april og den 4. så jeg måtte ha vært rundt 9 uker på vei da. men kanskjje spermen lå i dvale før jeg fikk eggeløsning? spermen kan jo leve i et par døgn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...