Crazyyyyyyyy:) Skrevet 17. september 2007 #1 Skrevet 17. september 2007 Jeg har "spist" mitt første brett med symfase p-piller og skulle hatt mensen nå....(har tatt alle sukkerpillene nå) men den er ikke her... Har hatt mensmurringer i nesten 1,5 uke nå, men har kunn kommet 2 dråper blod! Er litt nervøs for at jeg kanskje er gravid. Har jo ei tulle fra før på 6mnd, så ett nytt svangerskap kommer evt litt fortere enn planlagt! Men for all del, er det en baby der er den hjertelig velkommen! Noen som har opplevd det samme???
Anonym bruker Skrevet 17. september 2007 #2 Skrevet 17. september 2007 Kan du ikke bare ta en test hvis du er så usikker???!
Anonym bruker Skrevet 18. september 2007 #3 Skrevet 18. september 2007 Hei:) Da jg byttet fra trionetta til symfase gikk bare alt rett vest.. Den p-pilla tulla til hele systemet mitt så først mistet jg mensen i 2 mnd så hadde jg den konstant i 3 uker og da sluttet jg med de!! Hør med legen din...det er ikke alle som tåler alle typer piller,det gjorde i hvertfall ikke jeg!
Lillegull,2 på jorden,1 engel Skrevet 18. september 2007 #4 Skrevet 18. september 2007 Jeg har faktisk blitt gravid to ganger mens jeg gikk på pillen, så det er mulig. Men er du usikker synes jeg du rett og slett skal ta en test, så vet du. Piller kan også forstyrre mensen, eller andre ting kan utsette/forstyrre syklus. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 18. september 2007 #5 Skrevet 18. september 2007 De pillene kødda til hele systemet mitt også. Først hadde jeg ikke mens på et par månder og så hadde jeg småblødninger i over 4 uker. Deretter hadde jeg opphold på ca 2 uker for så og ha småblødninger i ca 3 uker. Drittpiller!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå