Gå til innhold

Til dere som er kvalme..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da kommer jeg inn hit! Er 7+2 uker og gleder meg veldig!! Jeg har først nå begynt å bli kvalm og uvell..trodde jeg slapp billig unna dennen gangen siden jeg ikke har vært noe kvalm før nå.. Når ble dere uvelle og kvalme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Begynte å kjenne det i uke seks, er nå i uke åtte og blir bare værre og værre. Med forrige svangerskap ble jeg kvalm i uke ti og spydde flere ganger om dagen til og med uke 17....... Jeg krysser fingrene for at det ikke går så langt, men det lover ikke godt dette her gitt....

Skrevet

er i min uke 4+4, og er allerede i gang med kvalmen. Ikke hele tiden, og ikke så veldig intenst, men var mye plaget forrige gang og syns ikke det lover godt å starte så tidlig... : (

Skrevet

Uff, denne kvalmen.

I mitt forrige svangerskap var jeg kvalm og spydde fra uke 7 til uke 19. Nå er jeg gravid med min andre baby, har akkurat gått inn i uke 7 og hva skjer...... jada....kvalmen kommer som kastet på meg.

Lykke til alle sammen, og 6-8 mnd er vi ferdig alle sammen, og har et nydelig nurk på fanget vårt.

Stå på!!

Skrevet

fra uke 5 til 9... krysser fingre for at den ikke kommer igjen . er 10 uker nå

Skrevet

jeg va kvalm og kastet opp en uke før mens, helt utrolig, og er fortsatt kvalm..

Skrevet

ville bare nevne at jeg fikk tabletter av legen min som er den reneste vidunderkuren mot kvalme,5 min ette rjeg har tatt tabletten er kvalmen borte,kan ta inntil 3 tabl om dagen, jeg har aldri behøvd tatt mer enn en, de er kjempefine,jeg var kvalm så mye om dagen og det ble så slitsomt å jobbe, de heter Afipran. ikke farlig for vesletassen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...