Tøysetøyta Skrevet 17. september 2007 #1 Skrevet 17. september 2007 Begynner bare lure litt... Ringte til doktoren 07.september for å fortelle at jeg var gravid, fikk ikke time før 26.oktober for da sa hun at jeg var i ca uke 8-9, men her på min side står det at jeg nå er i min 7. uke. Selv om vi tar barnets uke så blir det jo myyyye mer enn 8-9 uke når vi kommer til 26.oktober. Burde jeg ringe å spørre om jeg skal inn tidligere eller gjør det ikke noe?
Trinity79 Skrevet 17. september 2007 #2 Skrevet 17. september 2007 Hei. På mitt lege kontor tar de ikke inn gravide før mellom uke 10-16 første gang, så dette går nok helt greit. Hvis det derimot er sånn at du gjerne kunne tenke deg en prat, og litt info, så hadde jeg reist inn før;-) Lykke til uansett.
Lille`mor & lillebøll Skrevet 17. september 2007 #3 Skrevet 17. september 2007 Jg kom ikke inn te legen før e var 12 uker på vei for da kunne de høre hjertet... Fikk ikke ul før 19 uke....skal til torsdag:) tror det er ganske vanlig
Anonym bruker Skrevet 17. september 2007 #4 Skrevet 17. september 2007 Hei. er nok vanlig med legetime mellom uke 10 og 16.. Selv skal jeg inn til lege 1 oktober.. er kjempespent! min første gang!
Tøysetøyta Skrevet 18. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 18. september 2007 Gleder meg kjempemasse, det er vel kanskje derfor jeg synest det er såååå lenge til,men får vel bare ta tiden til hjelp:) Takk for svar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå