Gå til innhold

hvorfor vil man være anonym hele tiden?


dritgrei hei hei!

Anbefalte innlegg

Jeg har bar vært her inne noen dager, også slår det meg at jeg snakker om helt vanlilge ting, med helt vanlige mennesker som vil være anonyme, også lurer jeg på hvorfor...føles det tryggere da? nr man er sinna, eller vil si noe som svir så skjønner jeg det jo godt, men når man snakker om vaskekluter liksom... he he

 

Jeg kjente plutselig at jeg lengta litt etter å vite hvem jeg snakker med nemlig, men det kan jo ikke jeg bestemme....

Ha en fin dag!

 

:-)

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det har jeg også lurt på. Får ikke lyst til å svare noe særlig på anonyme sine spm...

Nickene de fleste har er jo også delevis anonyme...klikker av og til på navnet, og blir skuffa når det står ingen profil...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt enig i at anonym knappen bare skal brukes om det kanskje er ett intimt eller litt ekkelt spm.

Blir man sint på noen så svar men nick eller la vær og svar i det hele tatt.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er lov å være anonym såklart... men et nettsted som dette er jo så godt som anonymt uansett, oså erd et jo kosleig å bli kjent med ulike nick når man skal være sammen en stund....

 

 

:-)

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er anonym enn så lenge fordi det er kjente her inne. Vil veldig gjerne fortelle om graviditeten til mine nærmeste først uten at det kommer ut på annet vis:-) Kommer "ut av skapet" etterhvert altså:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...