Gå til innhold

noen som har tips til å piffe opp sex livet????

Anbefalte innlegg

Skrevet

begynner å bli kjedelig her etter 5 år og jeg lar vel bare ting ligge.....så nå har jeg fått høre at jeg må finne på noe og jeg er helt tom for ideer...

noen som kan komme med noen tips?

Fortsetter under...

Skrevet

Ok - dette funker, jeg lover:

Kjøp et langt perlekjede, plastperler, kan gjerne være et billig et, bare pass på at det ikke er noen skarpe deler på det. Be mannen din å lukke øynene, eller ta bind foran øynene på han, også går du i all stillhet og henter perlekjedet og olje. Et godt glidemiddel kan også funke, men olje er best. Ta masse olje på kjedet, også snurrer du det rundt penis og onanerer han sakte med det

*rødmer litt for meg selv nå*

Det funka så det gjoma her i heimen, og han lurer fortsatt på hva jeg gjorde - for han har ikke fått se perlekjedet enda *glis*

Elers så kan du jo varme han opp litt med å sende litt småfrekke sms og mms til han løpet av dagen?

Skrevet

ligger en drøss med gode tips og triks på erotikknet.no

Skrevet

det hørtes spennendes ut:) må en holde hånda på kjedet og?eller får en det til å gli opp og ned ved å dra det den veien en vil?

Skrevet

Du må surre kjedet på omtrent sånn du tar på en hårstrikk, også holder du hånda på utsiden av det igjen, det er ihvertfall det jeg gjør ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...