Gå til innhold

Var på tidlig UL for noen dager siden, er det rart at jordmor ikke sjekket at hjertet slo?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Så noe hun mente var bevegelser da..

Kan hun ha sett hjerteslag uten at jeg gjorde det?

Hun mente jo alt var i orden, men det plager meg litt at jeg ikke så hjerteslag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ja,det var litt merkelig....var faktisk på ul når eg var 10+2 sjøl eg,da fikk eg høre hjerte lyden,og så målte han pulsen som,den låg på 160.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

uff da,det var ikkje meininga....

men JO,ho hadde heilt klart sagt fra om at det var noe galt....

vi la ikkje merke til at hjerte slo før han viste oss det,og skrudde på lyd...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lest en anna tråd, var på skravle for noen dager siden - at det har kommet nye retningslinjer på svangerskapskontrollene, og i de står det visstnok at jordmor/lege ikke skal foreta hjerte-sjekk.

Hvorfor vet jeg ikke, jeg synes det er helt på trynet selv. Så jeg skal prøve å kreve det jeg på kontrollene mine. Håper du ikke er bekymra nå, viss du er det, så kan du ringe jordmora di og høre med henne..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, takk for svar:)

Jeg får vel bare slå meg til ro med at hun ville ha sagt noe hvis det var noe galt. Hun er jo trent til å se hjertet osv, så det er mulig hun hjerteslag og ikke sa noe om det..

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm... eg veit at her får du ikkje høre hjertelyd selv før du er i uke 12 i tilfelle de ikke finner d å skaper mer stress for moren :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...