Gå til innhold

Dere som har sett Shining (Ondskapens Hotell)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skrevet

Ja, en skikkelig grøsser! Godt laget. Med forbehold om at det er noen år siden jeg så den sist...

Skrevet

Ja, selvsagt (men boken er bedre)

Er leeeenge siden jeg har sett den nå, men den er jo en klassiker!

Skrevet

Dette er uten tvil, som Spetakkel skriver, en klassiker. Jack Nicholson gjør en utrolig rolle i denne filmen.

Skrevet

en av de bedre filmene som finnes!!!

knallbra!!!

Skrevet

Første gang jeg så den ble jeg skuffet. Synes den er ganske oppskrytt og ihvertfall ikke skummel.. Men nå er det veldig lenge siden jeg har sett den, så kanskje jeg hadde likt den bedre nå.

Annonse

Skrevet

Ja, en av de bedre skrekkfilmene, selv om jeg ikke vil kalle den en skrekkfilm - virkemidlene er på en måte så "stille" og "annerledes" at den blir mer veldig ubehagelig enn skremmende.

Skrevet

Den er dødsnifs! Og dermed bra! :)

Men et tips; ikke se den alene om du er av den engstelige typen... Jeg kan ikke se den uten alt lys på og andre mennesker her, friker helt ut:(

Skrevet

Ja, filmen hadde ikke vært den samme uten han!

Slutten er mye mer spennende i boken... Er/ var en skikkelig Stephen King fan =)

Skrevet

jeg har faktisk forsøkt å se den filmen mange ganger,men har slått av hver gang.

den er EKKEL

og jeg pleier ikke ha problemer med å se påfilmer,men akkuratt onskapens hotell klarer jeg ikke......

Skrevet

Elsker den filmen :o)

Og boken er...wow!! Stephen King er genial! *tilbe*

Skrevet

Grøss....

Husker jeg begynte å se den filmen en gang jeg var liten (iallfall for liten til å se den filmen...). Etterhvert fant nok mamma ut at det var best å skru av tv'en. Men det var litt for seint.

Var livredd for disse døde tvillingene i flere år etterpå. Hvis jeg våknet om natten (da det var mørkt) turde jeg nesten ikke gå på do en gang. Så for meg tvillingene overalt.

Har sett den i voksen alder, og synes ikke den er så skummel nå ;-)

Annonse

Skrevet

har ennå ikke mannet meg opp til å se den...tror ikke jeg kommer til å se den ever..

ikke exorsisten heller..

jeg er SKIKKELIG pyse..mørkeredd i tillegg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...