¤3M¤ Skrevet 17. september 2007 #1 Skrevet 17. september 2007 Hei! Tenkte å ta oss ein tur til Sverige i nærmeste fremtid, hvor pleier dere som bor i desse områda dra? Hva er det nærmeste? Eventuelt beste?
endelig nr2 Skrevet 17. september 2007 #2 Skrevet 17. september 2007 Hei. Jeg tror Charlottenberg er nærmest. Jeg kommer ikke herifra så jeg er ikke helt sikker, men har nå hørt snakk om charlottenberg. God tur! PS: Jeg bor i nærheten av GJøvik!
lu266 Skrevet 17. september 2007 #3 Skrevet 17. september 2007 Nja, tror kanskje folk drar til Malung eller Sälen, hvertfall hvis de bor i Elverum. Er ikke helst sikker, siden jeg er fra litt lenger nord.
hanne håpløs Skrevet 17. september 2007 #4 Skrevet 17. september 2007 Jeg har kun hørt Charlottenberg.. Men hva vet vel en trønder i ringsaker? hehe..
jente08&jente2010<3 Skrevet 17. september 2007 #6 Skrevet 17. september 2007 hvis du bor i trysil, så er vel selen best, eller langfloen! men bor du i elverum, er det vel egentlig det samme om du reiser til selen, langfloen eller charlottenberg! vi bor i nord odal, og pleier å reise til charlottenberg! det stedet er best! med stort kjøpesenter, og masse shoppingmuligheter:) og de har babyproffsen der! i selen er det egentlig ikke så mye, noen matbutikker og et vinmonopol! ikke stort mer! langfloen er bare en grensebutikk! så skal du ha en skikkelig tur, reis til charlottenberg!
¤3M¤ Skrevet 17. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 17. september 2007 Tusen takk, damer! Vi bor på gjøvik så da blir nok charlottenberg det beste ja;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå