Gå til innhold

Gjøvik, Hamar, Lillehammer, Elverum området..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Tenkte å ta oss ein tur til Sverige i nærmeste fremtid, hvor pleier dere som bor i desse områda dra? Hva er det nærmeste? Eventuelt beste?

Skrevet

Hei. Jeg tror Charlottenberg er nærmest. Jeg kommer ikke herifra så jeg er ikke helt sikker, men har nå hørt snakk om charlottenberg. God tur! PS: Jeg bor i nærheten av GJøvik!

Skrevet

Nja, tror kanskje folk drar til Malung eller Sälen, hvertfall hvis de bor i Elverum. Er ikke helst sikker, siden jeg er fra litt lenger nord.

Skrevet

Jeg har kun hørt Charlottenberg.. Men hva vet vel en trønder i ringsaker? hehe.. :P

Skrevet

hvis du bor i trysil, så er vel selen best, eller langfloen!

men bor du i elverum, er det vel egentlig det samme om du reiser til selen, langfloen eller charlottenberg!

vi bor i nord odal, og pleier å reise til charlottenberg! det stedet er best! med stort kjøpesenter, og masse shoppingmuligheter:) og de har babyproffsen der!

i selen er det egentlig ikke så mye, noen matbutikker og et vinmonopol! ikke stort mer! langfloen er bare en grensebutikk!

så skal du ha en skikkelig tur, reis til charlottenberg!

Skrevet

Tusen takk, damer! Vi bor på gjøvik så da blir nok charlottenberg det beste ja;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...