Gå til innhold

Vallergan

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen med erfaring?

Syntes barnet mitt 9 blir mer aggresiv på morgenkvisten. Er nå ikke ferdig utreded, men barnet sliter med nattesøvn så vi skulle prøve dette i en 2 ukers periode.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Be om å få prøve Melatonin istedet. Det er ikke et medikament i samme grad, men det hormonet vi har i kroppen som gjør at vi blir trøtte når det blir mørkt etc. Ingen kjente bivirkninger, ingen hangover på morningen. Fungerer veldig bra for oss.

Skrevet

Enig med Doppler

Men av en eller annen grunn er jeg jo det stort sett hele tiden :)

Skrevet

Forskning og undersøkelser på Melatonin viser at den virker i LITEN grad.

Skrevet

Forskning i mitt hjem viser at Melatonin virker i STOR grad. Gutten sovner ikke uten.

Skrevet

Enig i at melatonin er effektiv.

Er myyye lettere å legge Frøkna vår med melatonin, har en bror på 17 han sier også at melatoninen er fungerer bra.

Vi prøvde vallergan, men aldri mer, det hadde motsatt virkning på frøkna vår! Hun ble bare enda værre å legge,+ at hun ble mye mer urolig i kroppen.

Skrevet

Etter snart to uker prøvning nå kan jeg si at nattevåkingen har stoppet, men må faktisk si jeg sliter mer å legge han nå enn før. Tidliggere sovnet han uten problemer, nå er han faktisk rastløs på disse tablettene.

Skrevet

Ikke misforstå meg....kjempebra om dere harfått noe som virker da.

Men sier bare hva resultatet av utprøvingen var jeg. De mener det var psykisk. Men men om det virker så er det ingenting som er bedre. Hos oss virket det desverre ikke :0(.

Vallergan tar ofte opp mot 1 time + før den virker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...