Gå til innhold

Noen fra Ringerikes regionen her???

Anbefalte innlegg

Ser at både Drammen og Kongsberg er aktive her. Finnes det noen fra Ringerike, Hole og omegn her inne??

Jeg har termin i begynnelsen av mai 08 med mitt tredje barn. Er 32 år. Kommer fra Tyristrand.

Hadde vært koselig om vi var flere som kanskje kunne møtes etterhvert??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10397234-noen-fra-ringerikes-regionen-her/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så gøy at det er flere fra Ringeriks-regionen! Hyggelig om vi kan møtes en gang. Vi for vår del har ikke fortalt noen (verken øvrige unger eller familie) om nyheten enda da det er veldig tidlig (bare uke 8). Var på en tidlig ultralyd på onsdag og fikk se hjerte slå - det var veldig koselig! Like stas og fantastisk hver gang dette!

Annonse

Flott forslag, men gubben er på farten hele den uka, så da sliter jeg litt med barnevakt. For meg passer det bedre uka etter, men jeg skal ikke bestemme... ( prøver å få det til uansett når det blir, men det er lettere om gubben er hjemme)

• 4 uker senere...

Håper jeg fortsatt kan være med. Har blitt så forkjølet i helga, at slik formen er nå orker jeg ingenting om ettermiddagen - men satser på at det gir seg til onsdag...

Ikke altfor mange som har meldt seg - kanskje vi skulle annonsert det på skravle eller trimestersidene for å fått med de som ikke er inne her..?

Annonse

Hønefoss her!

Du var vel inne på 1 tri chatten og inviterte, men hadde ikke mulighet i går.

Blir gjerne med neste gang om det passer da :)

Er forøvrig 28 med ei jente på 3 fra før. Terminen er ca 10.....sier litt forskjellig lege, ul og her inne. Men satser på en baby i Mai iallefall :)

Er ikke herfra, men ser ut som vi blir boende fremover. Studerer på Hibu og mannen jobber i Oslo - hvor vi har flyttet fra.

Ha en fin kveld!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...