onam * mai 07 + september 08 Skrevet 17. september 2007 #1 Skrevet 17. september 2007 God Morgen Vinter Sol Nå ble jeg faktisk veldig glad på at du lurte på hvordan jeg har det :-) Det er fint når noen bryr seg om en. Selve smertene har blitt mye bedre. Det hjalp med ullinnlegg, svart te og sove uten noe på. Nå er det bare vondt i det øyeblikket utdrivningsrefleksen står på som verst. Og det kan jeg leve med :-) Siden de få tingene hjalp har jeg ikke prøvd magnesiumtilskudd... Ønsker deg en riktig god dag. Solhilsen fra Sørlandet
VinterSol+2 Skrevet 17. september 2007 #2 Skrevet 17. september 2007 så bra! jeg har gått og tenkt på deg, skjønner du, og håpet at det ville virke! men virkelig; magnesium er min redning, altså! jeg merker stor forskjell på start-smertene om jeg har husket eller glemt å ta magnesiumen. b6-vitamin skilles jo også ut i urinen dersom du skulle ta for mye, så det er også å anbefale:) men om du klarer deg med det du gjør nå er jo det også flott:) er det ikke merkelig at noen så enkle triks kan hjelpe så fort?! tenker mannen din er fornøyd nå også da, som du sover med puppen i det fri?! min er nesten mer frustrert han, for jeg har så mye melk at om han rører lekker det, og dermed er det tafsing forbudt.. hehe
onam * mai 07 + september 08 Skrevet 17. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 17. september 2007 Ja, det er merkelig at noe så enkelt som svart te og varme pupper kan gjøre smertene sååååååååå mye mindre. Men jeg klager ikke :-) Ikke min mann heller. Han ble veldig overrasket over at jeg skulle sove toppløs, bare med håndkle rundt. Han tørr nesten ikke å røre, var meg som måtte plassere hånda. Hehe. Jeg sov veldig urolig første natta fordi jeg var redd for lekkasje. Men nå sover jeg bedre enn før. Deilig å slippe bh en kort stund :-) Synd for din mann. Skjønner at han blir frustrert ja, der er de frie og frister og han får ikke røre... bare se.
VinterSol+2 Skrevet 17. september 2007 #4 Skrevet 17. september 2007 hehehe, kan se for meg at han ble overrasket ja:) er så glad for at dette har hjulpet deg jeg:-) hehe, jeg som var såå frustrert ang all "ammehjelpinga" jeg fikk på barsel og alle som absolutt skulle bry seg med puppene mine i starten, og var på nippet til å gi helt opp, med så mye vondt og problemer... nå er jeg så glad for at det faktisk finnes ekte ammehjelpere, som vet hva de snakker om! (sammenlignet med barnepleierne på barsel, feks) for det er jo så deilig å ha fått det til! slippe alt flaskekaoset og all planlegginga! ja, det er veldig deilig å slippe bh en kort stund, får puste litt fritt! og det er jo ikke egentlig verre enn at en får skifte laken og vaske støtt;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå