Anonym bruker Skrevet 17. september 2007 #1 Skrevet 17. september 2007 Jeg gikk til legen for å få sykmelding på morran. Er mest kvalm på morran, men litt småkvalm hele dagen - men det verste er at jeg er syyykt trøtt. Men legen skrev: sykmeldt ut måneden - og ingen prosent. Er det 100 % eller?! Jeg så det ikke før jeg kom ut. Hadde regnet med å se 20 eller 50 % sykmelding, men det står "arbeidsufør" og fra dato til dato (ut måneden). Forvirra....
Anonym bruker Skrevet 17. september 2007 #2 Skrevet 17. september 2007 jeg ble sykmeldt fra uke 8 sist og ut hele svangerskapet!
Anonym bruker Skrevet 17. september 2007 #3 Skrevet 17. september 2007 Jepp, er sykmeldt 100% til jeg skal til neste sjekk om en ukes tid, pga blødninger. Er 6+5.
Brunetta =) Skrevet 17. september 2007 #4 Skrevet 17. september 2007 Jeg har vært sykemeldt 100% i en mnd og skal være det foreløpig i en mnd til. Jeg har mistet mange ganger før og vært kjempe kvalm. Har ett høyrisiko svangerskap.
Anonym bruker Skrevet 17. september 2007 #5 Skrevet 17. september 2007 Hei. Jeg er 100% sykmeldt ut uka, var hele forrige uke også. Fordi jeg er så trøtt og sliten, og kvalm hele dagen. Kvalme har gitt seg litt, og er ikke lenger like trøtt, lurer på om jeg kanskje skal prøve å få en redusert sykemelding. Det er jo dumt å begynne på altfor brått også da...
lilleAdrian 08`+ 1 i magen Skrevet 17. september 2007 #6 Skrevet 17. september 2007 jeg er 100% sykemeldt pga at jeg jobber på båt og d er ikke lov å jobbe etter 8 uker.......+ at jeg har vert plaget med blødninger og bekkenet. lykke til videre alle sammen
Stoltmai mamma:) Skrevet 17. september 2007 #7 Skrevet 17. september 2007 Hei... legen min ville sykemldt meg 100% men jeg sa jeg ville bare ha 50%, er vanvittig trøtt kvalm, og har litt vondt i magen... og det er krise på jobb, vi er mange som er sykemldte på jobben nå, så hadde ikke samvittighet til å forsvinne helt... skal til legen igjen 10.10-.. Jeg er i dag 6+6
ambumamma Skrevet 17. september 2007 #8 Skrevet 17. september 2007 du er nok 100% sykemldt ja siden det står arbeids ufør. selv måtte jeg jobbe litt med legen for å få sykemld. er skikkelig kvalm, og har mista to ganger før dette så jeg har ikke veldig lyst å dra i barnehagen med det første
Vårstråle2008 Skrevet 17. september 2007 #9 Skrevet 17. september 2007 hei! Jeg fikk sykm.på 50% og det passer igrunnen meg bra. da kan jeg ha en dag innimellom og slappe av på. Jeg er også vanvittig trøtt så jeg legger meg nedpå noen timer på ettermiddagen etter jobb for å slappe av...Godt ja!!! Slapp av og kose deg du!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå