Anonym bruker Skrevet 17. september 2007 #1 Skrevet 17. september 2007 før jeg blei gravid, veide jeg ca 60 kg... nå veier jeg 90...huff å huffffff !! fordelt på 175 cm da...er første gang, så vet ikke så mye om dette...men er d sånn at kiloa lett triller av ved amming å stress generelt?? blir alene, så får sikkert nok å henge fingrene i.... ;o) men fått litt angst...30 kg er jo mye...(( noen med erfaring med sånt??
Anonym bruker Skrevet 17. september 2007 #2 Skrevet 17. september 2007 Noen slanker de lett bort, andre ikke....kommer vel ann på hvor aktiv man er.
mrss83 Skrevet 17. september 2007 #3 Skrevet 17. september 2007 det er jo forskjellig fra person til person. Jeg veide 93,5 da jeg ble gravid, håper å holde det under 100kg. satser på at de går fort av etter fødselen, men det har aldri vært lett for meg å gå ned i vekt, så det blir sikkert ikke lett etter fødselen!
Anonym bruker Skrevet 17. september 2007 #4 Skrevet 17. september 2007 For meg gikk 15 av 17 kg av få uker etter fødselen... men så kom jommen meg et par-tre til på da jeg trappet ned på ammingen. Viktig å huske på det, at om ammingen gir slankeeffekt, så må man passe nøye på hva man spiser når man trapper ned. Da er jo kroppen vant til å ta til seg alt den kan for å holde energien oppe for å produsere melk. Selv om jeg en gang uti der pluselig en dag følte meg mett for første gang siden jeg ble gravid, så klarte jeg ikke å kompensere med mosjon og kosthold. Denne gangen starter jeg da høyere, men har foreløbig dårlig apetitt i svangerskapet... får håpe at det varer ved så jeg ikke spiser så store mengder når jeg ammer. Kanskje kommer jeg tilbake til vekta fra tiden før barn? *håpe*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå