Gå til innhold

slanking??

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

før jeg blei gravid, veide jeg ca 60 kg... nå veier jeg 90...huff å huffffff !! fordelt på 175 cm da...er første gang, så vet ikke så mye om dette...men er d sånn at kiloa lett triller av ved amming å stress generelt?? blir alene, så får sikkert nok å henge fingrene i.... ;o) men fått litt angst...30 kg er jo mye...:o(( noen med erfaring med sånt??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen slanker de lett bort, andre ikke....kommer vel ann på hvor aktiv man er.

Skrevet

det er jo forskjellig fra person til person. Jeg veide 93,5 da jeg ble gravid, håper å holde det under 100kg. satser på at de går fort av etter fødselen, men det har aldri vært lett for meg å gå ned i vekt, så det blir sikkert ikke lett etter fødselen!

Skrevet

For meg gikk 15 av 17 kg av få uker etter fødselen... men så kom jommen meg et par-tre til på da jeg trappet ned på ammingen.

Viktig å huske på det, at om ammingen gir slankeeffekt, så må man passe nøye på hva man spiser når man trapper ned. Da er jo kroppen vant til å ta til seg alt den kan for å holde energien oppe for å produsere melk. Selv om jeg en gang uti der pluselig en dag følte meg mett for første gang siden jeg ble gravid, så klarte jeg ikke å kompensere med mosjon og kosthold.

Denne gangen starter jeg da høyere, men har foreløbig dårlig apetitt i svangerskapet... får håpe at det varer ved så jeg ikke spiser så store mengder når jeg ammer. Kanskje kommer jeg tilbake til vekta fra tiden før barn? *håpe*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...