Gå til innhold

Har dere bestemt dere for navn? Evt hva?

Anbefalte innlegg

her blir det ei lita jente og eg og pappaen har bestemt oss for Tuva Elise:) min mormor heiter Turid Elise og hun får nok desverre ikkje oppleve det å bli oldemor til sitt første oldebarn da hun har kreft og bare minimal tid igjenn å leve. derfor får veslefrøkna, Tuva som fornavn og Elise etter sin oldemor:)

Fortsetter under...

Alfred Elias skal vår hete.

Blir nok Elias til vanlig tenker jeg. Bestefaren min hette Normann Alfred, og oldefar til samboer hette Elias, så det blir oppkalling, men jeg er veldig glad i sånt da:)

Er koselig at de har navn inni der ja, vi snakker ikke lengre om ting som skal skje når baby kommer, men når Elias kommer:) Også familie og venner snakker om Elias, og da blir jeg så stolt at jeg holder på å lette:)

I begynnelsen syntes jeg det var rart å bruke navnet, følte det var en ting kun mellom meg og samboer, men nå har det gått seg til litt:)

vi var så sikre på at han skulle hete noah, men jeg synes det virker som det er så mange Noah'er og Elias'er på tur... så nå er han navneløs for øyeblikket;-) jeg synes Hauk er så utrolig fint, men samboern min nekter å kalle sønnen sin etter en fugl... :P

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...