Gå til innhold

Til de som blør.......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!Kan friskt blod + kraftige menssmerter være ufarlig??(er i uke 7 og har hittil bare opplevd litt lyserosa utflod innimellom, men i natt har jeg hatt kraftige menssmerter og endel friskt blod på papiret i morges.Jeg skal jo til UL på torsdag så regner med jeg får svar der, men det er sååå lenge til!Er ganske bekymret.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det trenger ikke være noe galt, men det er greit å få sjekket det.

Selv blør jeg nå og da, det varierer i mengde, og har hatt moderate menssmerter innimellom. Var sånn i de to forrige svangerskapene mine også. Har to herlige gutter i dag :-)

Skal selv til sjekk igjen fredag pga blødninger.

Ønsker deg masse lykke til.

Skrevet

Hei!

Forstår godt hvordan du har det. Jeg er også i uke 7, og har blødd i over en uke nå, de siste dager like kraftig som mensen. Hadde moderate mens smerter ons-torsdag. Man blir svært bekymret! Men i går ble jeg litt beroliget på UL. Legen så hjerteslag og at livmorhalsen var lukket. Er redd for SA. Men hun sa at det fortsatt kan gå bra. Noen opplever store blødninger, men får likevel et friskt barn. Hvis det kommer ut er det fordi det er noe genetisk galt med fosteret, får prøve å trøste oss med det.

Ta kontakt med legen din, så kan du kanskje komme til ul tidligere. Det er vondt å gå slik å vente. Jeg skal selv til ny ul på onsdag....

Masse lykke til!

Skrevet

Takk for svar!Ble litt beroliget nå, men skal prøve å få tidligere UL.Kjedelig å lure sånn.

Skrevet

Fint! Håper alt går bra, og at vi hører fra deg hvordan det går! Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...