Gå til innhold

Er d vanlig å ha skikkelig vondt i brystvortene når man fryser vis man ikke er gravid?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg tror jeg har ikm/skal ha mensen Tirsdag vis syklusen er likens som før jeg sluttet med pillen.Det er 3 1/2 uke siden jeg sluttet med pillen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde det i perioder tidligere, selv om jeg ikke var gravid. Jeg hadde det spesielt når jeg også hadde andre PMS-symptomer. Jeg vet ikke hva det kommer av, men for meg avtok det når jeg begynte med Progesteron-krem for å justere mens-syklusen og bli kvitt PMS'n. Min lege mente jeg hadde overskudd av østrogen og for lite progesteron.

 

Men hvis du aldri har hatt det før, er det nok en liten mulighet for at det tyder på at du er gravid ja. :-) Jeg fikk også drit-vondt i brystvortene, en god stund før jeg testet positivt.

 

 

(kan noen fortelle meg hva forkortelsen IKM står for?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.Jeg har ikke hatt d før unntatt når jeg var gravid og når jeg ammet.Husker sist jeg var gravid hadde jeg like vondt i brystvortene,d var skikkelig smertefullt! jeg må innrømme at jeg hadde et snev av d tidligere for noen mnd siden,men da som sagt,bare et lite snev,langt i fra like vondt,selv om d var ganske kaldt og jeg frøs ganske mye ellers.Ikm står for ikke kommende mens..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei. har ikke hatt det før jeg ble gravid jeg heller. men fy søren da kom det hele tiden. bare det trakk bittelitte grann kjentes det ut som brystvortene skulle dette av. nå har det ikke kommet til meg enda den gangen her, men jeg bare venter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er dritvondt, kjennes som om brystvortene er brent med sigarettglo eller noe sånt. Jeg har inntil videre løst det med å klippe i stykker en gammel ull-undertrøye, og lagt tredobbelt lag med ull mellom brystvorta og BH'n. Noen anbefalte ammeinnlegg i ull, men de er jo 14 cm i diameter og ganske tykke.... så jeg orket ikke å gå med så svære kladeiser inni BH'n. Men det hjelper med litt ull, og at man sørger for å være godt kledd.

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...