Gå til innhold

Aktiv gutt...!!


Belladonna med to gutter

Anbefalte innlegg

Er det flere her inne som har forferdelig mye aktivitet i magen!!? Det er jo veldig flott å kjenne liv, og føler meg heldig, men må innrømme at det er litt mye til tider. Våkner om natten, og han hopper på blæra og koser seg sikkert veldig!!

Jeg tror jammen ikke han holdt opp mer enn 5 min igår...kan da ikke være vanlig!?! Og morkaken er på forsiden i tillegg! Håper han sparker fra seg nå, og blir en engel om 4 mnd..!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Svan! Ser ut som vi får to like gutter, min er også helt vill og sparker og rører på seg til alle tidspunkt på døgnet! Veldig trivelig, men jeg satser også på at han kanskje sparker fra seg nå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må henge meg på jeg også....bare her er det ei jente som er helt propell:-) Lå i 20 min. i morges for å telle de kraftigste sparkene.Og jeg kom til 44 spark:-) Full fart mesteparten av dagen her også.Synes det er helt herlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei,

har ogsaa en veldig aktiv gutt i magen. var oppe siden 4 idag morges fordi han sparket saa enormt det var umulig aa faa sove. han har ogsaa en tendens til aa hoppe paa blaera, saa loeper paa do hele tiden i loepet av natten. om dagen derimot er han for det meste ganske rolig..haaper han skifter til det motsatt naar han blir foedt, saa han er aktiv om dagen og sover om natten, ellers er det jo bare aa glede seg, haha:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja her er det også full aktivitet døgnet rundt (spesielt på natten)!! :) han er rolig når jeg går tur eller er i mye bevegelse. ellers sitter jeg mye i ro når jeg jobber og da kjenner jeg veldig mye spark og liv. føles egentlig litt trygt å kjenne så mye liv, men er spent på hvordan det blir etter fødselen! om han kommer til å være like aktiv da...!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut til at det er veldig vanlig for her er det også en veldig aktiv gutt i magen:) nyter å kjenne at han lever inni der, men håper ikke det er like mye når det begynner å nærme seg slik at det gjør vondt. Nå er det jo bare kos:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...