Theressse1 Skrevet 16. september 2007 #1 Del Skrevet 16. september 2007 De første tre månedene merket jeg at humøret forandret seg veldig opp og ned.. og alle sa det går som regel over etter tre måneder... nå er jeg i uke 19. og er blitt bare så utrolig deprimert. Sitter jeg alene litt begynner jeg å tenke fort. På for eks. at ting ikke kommer til å ordne seg slik at jeg og min samboer og babyen kommer til å ha det bra. Har funnet ut at jeg kanskje ikke får pensjonspenger i hver måned, pga mye tull med bytting av jobb, og at jeg da kanskje har jobbet i akkuratt under 6 mnd før terminen min... så da får jeg nok ikke tatt noen lån til å kjøpe ny bil (som vi MÅ ha, for den vi har er vrak og veeldig liten).Og samboer kan heller ikke for han har ikke fast jobb... Bor også i en veeeldig liten leilighet. og det er mye mas med at jeg vil ha alt i ordnen snart uten at vi kanskje får gjort det. Samboeren min har også forandret humøret og er unnvikende mot meg og det er omtrent bare krangling og ender alltid med at jeg blir sittende å gråte og tenke over hvor jævli livet kommer til å bli. gleder meg sinnsykt til at lille nurket skal komme til verden, men er bare så redd for ikke å være bra nok mor pga dette med pengeproblemer og for at jeg er så deprimert nå, for fosteret kan påvirkes av dette. Noen som har vært mye deprimert? Eller noen som vet faktisk hvor mye fosteret kan påvirkes av dette...? Takk på forhånd=) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10396598-veldig-deprimert/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 17. september 2007 #2 Del Skrevet 17. september 2007 Hei! Kan ikke svare på dine spørsmål, men vil bare sende deg noen gode tanker i en vanskelig tid. Hadde jeg vært deg ville jeg ha pratet med legen min og fortalt om problemene og at det er mulig at du har jobbet akkurat for lite til terminen. Vet ikke om han kan gjøre noe men det er verd å spørre. Ønsker deg masse lykke til! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10396598-veldig-deprimert/#findComment-10397417 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå