Gå til innhold

Skal ta hull på ørene til snuppa, Hvor i Oslo????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen sted du vil anbefale, vil gjøre det på et bra sted, er det best å ta det hos en frisør??? evt.. hvor, tell me?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal du gjør det så gjør det profesjonelt, og det betyr IKKE hos frisør. Reis på en piercing sjappe og gjør det ordentlig.

(så må jeg jo bare si at jeg synes det er tullete å ta hull i ørene på så små barn...)

Skrevet

Jeg hadde tatt på et piercing-studio hvis du skal ta på ei lita jente.De vet hvor nervebanene går ,ville ikke gjort det hos frisør.

Skrevet

Jeg tror ikke en vettug piercer gjør det på ei lita jente... :o

Hva er poenget...???

sukk

Skrevet

Mulig de ikke gjør det,og det er det jo en grunn til Syns heller ikke om hull i ørene på små,men syns det er bedre om evt et piercingstudio hadde gjort det i så fall,de vet hvertfall hva de driver med.

Skrevet

Du må nok til noen som ikke vet hva de driver med om de er useriøse nok til å stikke hull på en baby... Hørte det var ei tøysjappe på grønland i Oslo som driver med det på bakrommet..Kos deg...

Skrevet

Denne diskusjonen har vært oppe SÅ mange ganger.

I mange andre land er dette helt vanlig.

HI spurte IKKE om deres meninger ang. det å ta hull i ørene på barn, hun spurte om noen visste om et sted det gikk an å få gjort dette.

Hvis dere ikke har svar på hovedinnlegget, trenger dere vel ikke svare?

Skrevet

trodde dette var skravle jeg??!!

ikke krangle... hmmm

Man har da lov å si meninga si...

Skrevet

Selvfølgelig er det lov å si meningen sin, men hun ba ikke om meningen på hva andre syns om det.

Hun har vel bestemt seg, ingen vits i å få slengt unødvendige kommentarer etter seg da vel?

Det er ikke mishandling av babyen selv om andre velger å la være.

Skrevet

Takk monajenten!!!

Herregud.. det er jeg som bestemmer dette, og jeg spurte ikke om er det greit eller ikke...

Hvis dere ikke vet om et greit sted så ikke svar dah...

Jeg syns det er kjempefint med hull på babyer.. jeg driter i hva andre syns..

Skrevet

Vel, her vet man vel som kjent at man får meninga enten en vil eller ikke:P hehe...

Uansett; det finnes nok ingen piercere ( seriøse ihvertfall) som ville tatt hull i øra på et lite barn.. ( er det forsåvidt nevnt hvor gammel barnet er??...)

Så da må du nok til en frisør,og vet de fleste som tar hull i øra tar på småbarn også.. Bare sørg for å følge nøye med på at alt blir renset skikkelig og følg opp selv i ettertid..

Skrevet

altså.. Monajenten ;)

Jeg mener, hadde noen stilt meg det spørsmålet muntlig fjes til fjes, hadde jeg nok svart det samme...

Og du som skal ta hull i ørene til snuppa di-

HVORFOR? fordi det er fint? får jo klipps og klistremerker- ca like fint det...

Skrevet

Ok, da tar vi en tur ned til sentrum imorra, og tar det hos en fin frisør.. en venninde tok det på magic, kanskje der...

Hun blir 8 mnd imorra..

Skrevet

jeg syns det er søtt med hull i ørene:)

men hver så snill å ikke ta det på frisør!! gå på et piercing studio der de bruker nål! vil tro de fleste seriøse steder er godt nok, vet ikke hvor i oslo det finnes, men tror det skal kunne gå ann å finne en liste på nettet om godkjente steder. vet om studioer her i bergen som tar det på babyer fra 6mnd alderen, men tror aldersgrensen varierer:)

kanskje litt lurt å forhøre deg om hvilken dobber de bruker, om de bruker kirurgsik stål, gull, sølv, hvitt gull, og bestemm deg for hva du vil at hun skal ha først. jeg ville anbefalt kirurgisk stål, men det er meg:p

håper du finner et sted, og ikke bry deg om disse hysteriske mødrene her, det er jo ditt valg:)

Skrevet

Sweet Amber, dette er noe som er helt vanlig i MANGE andre land.

Men det er jo ikke verre enn at du lar være å ta hull i ørene på dine unger?

Skrevet

Ganske bra kjørt når man tar hull i ørene på små barn

LA DET VENTE TIL DE KAN BESTEMME DET SELV

Skrevet

Og 8mnd??

Sykt

Når en tar hull i ørene på så små barn er det kun for egen del..at mamma vil ha en "søt" baby.. kvalmt

Skrevet

Oh , takk for tips trolljenta..

Hvorfor kirurgisk stål?

Folk er så hysteriske at det er helt utrolig, sikkert fordi vi sitter er på dib..

Skrevet

Om HI vil ta hull i ørene på babyen sin, er det hennes avgjørelse. Personlig syns jeg de er for små når de er 8 mnd, men det er ikke min sak så lenge det ikke gjelder mine barn. Jeg syns ikke det er barnemishandling, som noen her sier.

Må likevel si at jeg syns argumentet om at det er helt vanlig i andre land er helt bak mål. Det er mye som er vanlig i andre land som ikke er verken sunt eller bra - omskjæring f.eks - uten sammenlikning for øvrig. At mange mennesker gjør en dum ting, gjør det ikke mindre dumt.

Skrevet

Har ikke noe med hysteri å gjøre,men sunt bondevett! Hvilken glede har en baby på 8 mnd av hull i ørene? Det er jo ikke for barnet sin skyld.Hadde ungen vært 8 år hadde det vært noe annet.

Vesla mi får ikke før den dagen hun vil ha og er stor nok til å spørre selv.

Skrevet

Fordi folk flest mener det er unødvendig å lage hull i kroppen til en liten unge?...

Men er jo du som bestemmer uansett..:)

Klarer du å finne et piercing studio som tar på en 8mnd baby er du heldig... Og kirurgisk stål for evnt forhindre allergier... ..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...