Gå til innhold

Blodstrømningstest

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er det noen som kan fortelle meg hvordan de tar en slik test, er det gjennom en blodprøve eller går de inn? Er det standard prosedyre å ta en slik test når det er mistanke om svangerskapsforgiftning? Jeg var innlagt i mange uker før fødsel pga mistanke om svf, og en vekstestimering fastslo at barnet ikke var så stort. Nå er det 5 mnd siden fødsel men jeg hadde en utrolig tung tid etter dette for det viste seg at jeg hadde en alvorlig svf, og barnet var bittelite, hadde ikke fått næring på mange uker. Morkaka var totalt ødelagt.Burde de ikke tatt en sånn test da, er litt usikker på om det ble gjort for de tok all verdens med blodprøver men vet ikke om det blir sjekket gjennom blodet eller hvordan det gjøres????For hadde det blitt gjort kunn jeg unngått mange problemer etterpå, vurderer å sende en klage til sykehuset...

Håper noen kan svare meg..

-

Fortsetter under...

Det sykehuset burde gjort, var å sjekke gjennomstrømningen i navlestrengen. Det gjør de for å se at barnet får den næringen det trenger! Jeg skal sjekke den i dag. Jeg har høyt blodtrykk, derfor sjekker de den en gang i uka. Barnet mitt låg ved siste vekstmåling på -24%. Hvis det ikke har vokst noe siden sist, kan det hende de setter igang fødselen min før. Har termin om 5 dager.

Hvis jeg var deg hadde jeg undersøkt dette nærmere med sykehuset el annen lege, slik at du ihveretfall får bedre oppfølging neste gang!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...