Anonym bruker Skrevet 16. september 2007 #1 Skrevet 16. september 2007 Kanskje dumt spørsmål men jeg lurer på dette da....Syns det er litt sånn skremmende å ha samleie nå som jeg er gravid,er fordi jeg er redd for at det skal skje noe..men man sier jo at man skal ha sex som før å at det ikke gjør noe...men når man er litt utfordrende i senga og bruker forskjellige stillinger,gjør dette noe? Tenker at penis treffer spiren lissom på et vis.....
Anonym bruker Skrevet 16. september 2007 #2 Skrevet 16. september 2007 Kan du noe om biologi og kvinnens kropp? Penis treffer da ikke spiren under samleie! Spiren ligger godt beskyttet i livmora og der kommer ikke penis til, uansett stilling!
Anonym bruker Skrevet 17. september 2007 #3 Skrevet 17. september 2007 I forrige svangerskap sa mannen min at han ville være litt forsiktig med å trenge helt innerst inn, for an følte at det "stoppet opp" der liksom. Har du en forståelsesfull mann tror jeg det går helt fint å finne flere stillinger som er ok! Men dersom du har blødninger bør du ikke ha sex.. (der er vi nå...)
Anonym bruker Skrevet 17. september 2007 #4 Skrevet 17. september 2007 Altså, men "stoppe opp" tror vi det var der slimproppen sitter han mente. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå