Gå til innhold

Uke 8 og allerede mage?


FlyAwy

Anbefalte innlegg

Jeg er gravid med nr 2. Forrige gang hadde jeg liten mage gjennom hele svangerskapet, det var faktisk slik at folk ikke turde spurre før i 7.mnd!

 

Men denne gangen er det annerledes, jeg er så oppblåst (regner jeg med), og føler at folk går og skuler på magen min rett som det er... :) Er dette bare innbilning? Og hvorfor skulle jeg være oppblåst? Er det vanlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann:)

 

Er ca 8 uker på vei selv å lurte på akkurat det du lurer på...er så utrolig oppblåst og må nå gå i store topper og gensere for å prøve å skjule det...Men har lest mye her inne at vi ikke er alene om dette,og når mag har en fra før kommer magen mye tidligere.

Jeg syns også det er så vanskelig for vil ikke si det til noen før det er gått 3 mnd,har sagt det til familien men ikke noen andre,men det er jo ikke så lett når magen er der allerede.Er redd for at det skal skje noe derfor vil jeg ikke si noe...men leste her nå at flere har begynt å si det for man klarer ikke skjule det lenger.

 

Folk kikker på magen min også når jeg går forbi..hehe.Syns det er fint vi har denne siden for da skjønner vi at vi ikke er alene om ting..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i uke 6 (tror jeg... hehe, fant ut på fredag at jeg er gravid igjen, så har ikke helt kontrollen enda...) og jeg har også allerede mage. Eller, jeg er også veldig oppblåst er vel mer riktig å si..... Føler også at folk skuler på magen, så jeg tror det blir litt av en utfordring å skjule den i enda mange uker....... hjelpe meg..... hehe....

 

Er gravid med nr. 2 jeg også, og med nr. 1 fikk jeg også mage tidlig. Da hadde jeg temmelig flat mage fra før, men hadde alikevel en godt synlig kul da jeg var i uke 11.

 

Godt det begynner å bli kaldere ute, så kan vi bare kle på oss masse tøy, sånn at kulen forblir vår lille hemmelighet noen uker til.... (hehe, prøver å finne noe positivt med at det har blitt så kaldt... brrr)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er i 7 uke jeg nå og magen har vært synlik i 1 uke..andre svangerskap her også

det var noen som sa at med nr 2 så var livmoren som en ballong som allerede har vært oppblåst men at lufta er blitt sluppet ut for så å blåses opp igjen. å da er ballongen slappere hehe:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...