ApriIbaby Skrevet 16. september 2007 #1 Del Skrevet 16. september 2007 Dere skulle sett han da vi kom ut på trappe en morgen i forrige uke. 2-3 meter foran nesa vår raste først en sto brann bil med blålys, så en til. De skulle til naboinngangen her. Lille var fra seg av henrykkelse og ville se mer. "Som seg hør og bør" satt jeg nesa mot bilen og jobbet som bare med å styre min ekstreme nysgjerrighet når det kommer til slike ting. Man skal jo liksom ikke bli stående å glo som et nek heller da. Selvom man han aldri så lyst. MEN så bråstoppet jeg. I min streben etter å oppføre meg "rett" hadde jeg glemt et viktig faktum; Man setter seg kanskje ikke i bilen og reiser på jobb hvis det brennes i huset en bor i?? Jeg måtte gå tilbake og være den mest "nysgjerrige nabokona" av alle og spørre hva de skulle her....hvorpå jeg fikk et noe overraskende svar: De hadde kjørt feil!!! Ja,ja.....dramatisk morgen. Lille hadde snakket om det hele dagen i bhg. Han ble skuffet stakkar da bi kom hjem og brannbilene var borte:( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 16. september 2007 #2 Del Skrevet 16. september 2007 Haha, jeg syns jeg ser dere begge - spes der du bråsnur og bare MÅ vite :oDDD Veldig fornuftig det der med å ikke vie sånne ting altfor mye oppmerskomhet. Ei venninne av meg gikk i 17.mai-tog i bydelen sin nå i år, med gutten sin på 3,5år. De gikk forbi et hus som hadde brent nesten helt ned i løpet av natten og nesten alle duste-foreldrene i toget pekte på huset og ropte "seeeee" til barnehagebarna sine. Hva i alle dager er poenget?? Gr.. Men forbipasserende sirene-biler er alltid stas for øyet, i alle fall så lenge Matilde ikke vet at oppdraget ikke er så stas som regel... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frida♥ Skrevet 17. september 2007 #3 Del Skrevet 17. september 2007 hehe, ser det for meg du.... Men håper det ikke var et hus i nærheten som brant ned fordi de hadde kjørt feil da :-/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mammaen til Lillegutt+maijente Skrevet 17. september 2007 #4 Del Skrevet 17. september 2007 Hehe, litt av noen ansiktsuttrykk på dere begge tenker jeg;) Brannbil er det helt store her og, så håper det snart er åpen brannstasjon i drammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ApriIbaby Skrevet 18. september 2007 Forfatter #5 Del Skrevet 18. september 2007 Var ikke noe hus som brant, men en stor vannlekkasje i et hus noen holder på å bygge opp igjen etter en dødsbrann noen hus bortenfor her :-/ Mye branner i nabolaget her......*gruble* Må forte oss å flytte tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå