Gå til innhold

Vondt i halebenet??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dette noe man får når man blir gravid?? jeg har vondt der og synst det er vondt sitte lenge om gangen.. men har ikke ikm før om tre dager.. ikke har jeg gjort noe som skal tilsvare at jeg har vondt der heller..

Er jo lov håpe dette er et sympton selv om det hørest rart ut hehe:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sår stikninger i halebenet som sympton her inne

Skrevet

Høres ut som bekkenløsning.

Noen får vondt i halebeinet når de har bekkenløsning.

Skrevet

jeg har også vondt i halebenet, men er det vanlig å få dette så tidlig? Har egentlig ikke tenkt at dette har noe med graviditeten å gjøre... er 4 uker på vei...kan man få bekkenløsning såååå tidlig? Hadde det forrige gang, men da kom det ikke før jeg var ca. 6 mnd...

Skrevet

Spesielt dersom du har hatt bekkenløsning ved forge svangerskap kan det komme så tidlig ja. Er selv i uke 7 og har hatt bekkenløsning siden uke 4. Ved forge svangerskap fikk jeg ikke bekkenløsning før uke 25.

Skrevet

Jeg kjenner også litt stølhet, ikke i selve halebeinet, men i begge rompeballer- akkurat som etter vårens første sykkeltur. Det er ikke vondt, heller ikke ubehagelig- bare rart. Er ikke konstant heller, kommer bare litt nå og da, spesielt hvis jeg har sittet lenge, eller gått/stresset for mye rundt.. Er dette bekkenløsning?? Kan i så fall ikke være av den "aggressive, ille" typen??

Skrevet

Jeg har også vondt i halebeinet når jeg sitter lenge, spesielt når jeg sitter på kontorstol på jobb!

Skrevet

kjenner det når jeg sitter lenge...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...