Gå til innhold

Angående amming og tenner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det sånn at de trenger mer melk om natta når de får tenner, eller er det bare for trøsten sin del? Tror gutten holder på å få tenner nå så jeg er usikker på om jeg skal tørre å pumpe meg eller om jeg bare skal "spare" det til han. Pumper om kvelden for å gi neste kveld.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det er mest for trøsten sin del, men hvorfor pumper du om kvelden for å gi neste kveld?skjønte ikke helt det...min har fått 2 tenner på 1,5uke nå og har vært ekstra kosesyk på dagen, men jeg sluttet m nzttamming for 1 mnd siden så har ikke merket noe på natten. Litt mer urolig på ettermiddagen bare.Sikkert ganske vondt og godt å ha mammaen sin og puppen i nærheten

Skrevet

Han er ikke interessert i å ta puppen om kvelden. Så da bestemte vi oss for å prøve med flaske i stedet og det fungerte kjempefint. Det er bare det at jeg ikke rekker å pumpe meg for så å gi han samme kvelden. så da får han et døgn gammel melk og jeg pumper mens mannen legger han..... :-)

Er også litt for produksjonen sin del at jeg pumper - har av en eller annen grunn angst for at produksjonen skal gå kraftig ned....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...