Anonym bruker Skrevet 16. september 2007 #1 Skrevet 16. september 2007 Er det sånn at de trenger mer melk om natta når de får tenner, eller er det bare for trøsten sin del? Tror gutten holder på å få tenner nå så jeg er usikker på om jeg skal tørre å pumpe meg eller om jeg bare skal "spare" det til han. Pumper om kvelden for å gi neste kveld.
mamsentilprinsen Skrevet 16. september 2007 #2 Skrevet 16. september 2007 Tror det er mest for trøsten sin del, men hvorfor pumper du om kvelden for å gi neste kveld?skjønte ikke helt det...min har fått 2 tenner på 1,5uke nå og har vært ekstra kosesyk på dagen, men jeg sluttet m nzttamming for 1 mnd siden så har ikke merket noe på natten. Litt mer urolig på ettermiddagen bare.Sikkert ganske vondt og godt å ha mammaen sin og puppen i nærheten
Anonym bruker Skrevet 16. september 2007 #3 Skrevet 16. september 2007 Han er ikke interessert i å ta puppen om kvelden. Så da bestemte vi oss for å prøve med flaske i stedet og det fungerte kjempefint. Det er bare det at jeg ikke rekker å pumpe meg for så å gi han samme kvelden. så da får han et døgn gammel melk og jeg pumper mens mannen legger han..... :-) Er også litt for produksjonen sin del at jeg pumper - har av en eller annen grunn angst for at produksjonen skal gå kraftig ned....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå