tk81 Skrevet 16. september 2007 #1 Skrevet 16. september 2007 hei!jeg skal ha en liten gutt, men sliter med og finne gutte navn jeg liker...noen som har noen fine gutte navn på lur?
Gjest Skrevet 16. september 2007 #2 Skrevet 16. september 2007 vet ikke hvor taktisk det et å si det navnet du vil ha selv, men gjør det fordet jeg, hehe.. vi liker Liam, hvis vi får en gutt.. ellers synes jeg Aleksander er veldig pent. liker en del navn, men alle har blitt veldig pop i det siste, så det spørs jo om du bryr deg om det eller ikke. Liker Liam, Aleksander, Lukas, Leo.. kommer ikke på flere.. men er så mange fine guttenavn, så du finner nok et du liker :-) gratulerer med gutten..
Vannmann35 Skrevet 16. september 2007 #3 Skrevet 16. september 2007 Navn jeg liker godt er Gustav, Edvard, Erik, Peter og Benjamin f.eks. Noen du liker?
Gjest Skrevet 16. september 2007 #4 Skrevet 16. september 2007 Silas Eirik Caspian Sebastian Kyrre Joakim
tk81 Skrevet 17. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 17. september 2007 aleksander og lucas var veldig fine navn:)bra det fremdeles er 3 mnd igjen og tenke på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå