Gå til innhold

Bruke parfyme?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Bare et banalt spørsmål: Går det greit å bruke parfyme mens man er gravid? Har hengt meg opp i det om det kan være uheldig, om liksom stoffer i parfyme trekker gjennom huden, og kan virke inn på fosteret?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

"Ærlig talt.."? Takk for svar, også hyggelig når folk gidder ha en ok tone, uansett hvor tåpelige spørsmål noen kan få seg til å komme med, ikke sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med HI..Lurer man på noe så forventer man å få litt ok hyggelige svar..ingen sp.mål er for dumme:-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg selv bruker parfyme en gang i blant, tror neppe dette er farlig for fosteret., Derimot har jeg blitt mer obs når det gjelder å spraye parfyme rett på huden siden det ofte inneholder bla.a parabener som man ikke er helt sikker på om er farlig for kroppen. (Gjelder også kremer og deodoranter o.l). Prøver å finne produkter som ikke inneholder disse stoffene, men dette er jo ikke alltid mulig. Er ikke hysterisk, men er blitt litt mer forsiktig med hva jeg kliner på meg:)

 

Men som sagt, bruker parfyme med god samvittighet hvis jeg feks skal noe spes.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...