Anonym bruker Skrevet 16. september 2007 #1 Skrevet 16. september 2007 Bare et banalt spørsmål: Går det greit å bruke parfyme mens man er gravid? Har hengt meg opp i det om det kan være uheldig, om liksom stoffer i parfyme trekker gjennom huden, og kan virke inn på fosteret?
Anonym bruker Skrevet 16. september 2007 #2 Skrevet 16. september 2007 Selvfølgelig går det bra! Ærlig talt...............
Anonym bruker Skrevet 16. september 2007 #3 Skrevet 16. september 2007 "Ærlig talt.."? Takk for svar, også hyggelig når folk gidder ha en ok tone, uansett hvor tåpelige spørsmål noen kan få seg til å komme med, ikke sant?
(((( 2 kids-gutt og jente)))) Skrevet 16. september 2007 #4 Skrevet 16. september 2007 Enig med HI..Lurer man på noe så forventer man å få litt ok hyggelige svar..ingen sp.mål er for dumme:-))
Nivea30 Skrevet 16. september 2007 #5 Skrevet 16. september 2007 Hei. Jeg selv bruker parfyme en gang i blant, tror neppe dette er farlig for fosteret., Derimot har jeg blitt mer obs når det gjelder å spraye parfyme rett på huden siden det ofte inneholder bla.a parabener som man ikke er helt sikker på om er farlig for kroppen. (Gjelder også kremer og deodoranter o.l). Prøver å finne produkter som ikke inneholder disse stoffene, men dette er jo ikke alltid mulig. Er ikke hysterisk, men er blitt litt mer forsiktig med hva jeg kliner på meg:) Men som sagt, bruker parfyme med god samvittighet hvis jeg feks skal noe spes.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå