Gå til innhold

April: Da er ungene i seng =)

Susan*lillegutt og mini*

Anbefalte innlegg

Så da tenkte jeg at jeg skulle stikke innom å si hei til dere alle =)

Har vel ikke så mye å fortelle..

Svigemor snakke vi med isted,legen har vært hos "besta" og han tror ikke hun har lenge igjen,hun har jo mistet hørseln så å si helt nå,og fått tilbake vannet i lungene,så puster tung,og dette medfører jo større belastning på hjerte som allerede ikke er så bra,men hun har vel mer eller mindre gitt opp selv også..

legen ville jo ha henne på sykehuset,men uansett hvilket sykehus så er det langt å reise,først med båt så hvertfall 2t til nærmeste,og hun kan jo nesten ikke sitte selv..

håper bare hun er i live til vi kommer oss ned en gang til,og får sagt hade,og kanskje tatt noen flere bilder av henne og barna,hadde vært så koselig,men..tiden vil vise..men hun er jo gammel,97år,og har jo opplevd det hun skal oppleve,så håper bare hun slipper altfor store smerter før hun forsvinner helt.

Ellers skjer det ikke mye,jeg og simen,og primær kontakten hans i barnehagen skal til manuell teraputen på tirsdag,hun skal være med slik at de får vite hvordan de skal trene nakken hans,må få knekkt opp virvlene,ellers blir han bare plaget resten av livet med å ikke kunne sitte i samme stilling lenge,sliter nå med å sitte i bilstolene lenger enn 30-60min,og det er så¨dumt når det er langt mellom alt her i nord.

vet ikke hva mer jeg skal skrive,men er hvertfall innom en snar tur =)

Mange klemmer fra meg =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Leit å høre om bestemoren din!

Hvordan går det med mini da? Er Simen flink med lillebroren sin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...